Farby Morskie - Farby Okrętowe

Porty i marinyStocznieOkręty i statkiOff shoreKutry rybackie
  • Jako grunt na konstrukcje stalowe przeznaczony do stosowania w szerokim zakresie agresywnych środowisk, w tym na konstrukcjach przybrzeżnych, zakładach chemicznych oraz petrochemicznych, budynkach przemysłowych, zakładach celulozowo-papierniczych, elektrowniach i mostach. Nadaje się do przemalowywania w ciągu 3 godzin w większości warunków klimatycznych, przez co przyspiesza produkcję i przerób w wytwórni konstrukcji. Może być również stosowana na terenie budowy jako szybkoschnąca farba konserwacyjna.
  • Jako grunt na konstrukcje stalowe przeznaczony do stosowania w szerokiej zakresie środowisk, w tym na konstrukcjach przybrzeżnych, zakładach chemicznych oraz petrochemicznych, budynkach przemysłowych, zakładach celulozowo-papierniczych, elektrowniach i mostach. Nadaje się do przemalowywania w ciągu 7 godzin w większości warunków klimatycznych, przez co przyspiesza produkcję i przerób w wytwórni konstrukcji. Zapewnia szybkie utwardzanie nawet w niskich temperaturach często spotykanych przy konserwacyjnych pracach malarskich.
  • Dwuskładnikowy podkład epoksydowo-fosforanowo-cynkowy / mikowy tlenek żelaza, opracowany w oparciu o zastrzeżoną technologię polimerową, która zapewnia szybkie utwardzanie i przemalowanie nawet w niskich temperaturach. Produkt o wysokiej zawartości części stałych i niskiej zawartości LZO.
  • Dwuskładnikowy podkład o wysokiej zawartości części stałych, niskiej zawartości lotnych związków organicznych, fosforanu epoksydowo-cynkowego / mikowego tlenku żelaza, oferujący doskonałą ochronę barierową, utwardzanie w niskiej temperaturze i szybkie przemalowanie.
  • Interfill 833 jest łatwym do szlifowania, wypełniaczem, który koryguje drobne wady powierzchni przed nałożeniem ostatniej warstwy. Miękki i łatwy w użyciu, można go nakładać za pomocą szpachelki, noża do napełniania lub listwy owiewkowej.
  • Jednoskładnikowy, wysokowydajny, nawierzchniowy polisiloksan akrylowy o recepturze chronionej patentem i niskiej zawartości LZO, nie zawierający wolnych izocyjanianów. Stworzona przede wszystkim do aplikacji ręcznej pędzlem lub wałkiem jako nawierzchniowa powłoka naprawcza/renowacyjna na obiektach lądowych i offshore, jak np zbiorniki zewnątrz, rurociągi i konstrukcje stalowe, tam gdzie wymagana jest powłoka trwała i odporna na promieniowanie UV przy zachowaniu wysokiej jakości kosmetyki i wyglądu.
  • Dwukomponentowa, akrylowana polisiloksanowa farba nawierzchniowa o wysokich własnościach użytkowych, pozwalająca na przedłużenie okresu trwałości do pierwszego remontu jeśli została użyta na systemie antykorozyjnym o wysokich własnościach ochronnych. Interfine 2080 zapewnia doskonały połysk i długotrwałe utrzymanie koloru, znacznie podwyższając odporność na żółknięcie i kredowanie w porównaniu z typowymi powłokami nawierzchniowymi jak modyfikowane akryle lub poliuretany. Interfine 2080 tworzy twardą, odporną powłokę, jeśli aplikowany na odpowiednio zagruntowane podłoża, wykazując dobrą odporność na ścieranie. Przystosowany do aplikacji natryskowej lub wałkiem w warunkach warsztatowych i na budowie. Idealne rozwiązanie, gdy miejscowe ustawodawstwo nie dopuszcza stosowania farb z izocyjanianami. Dostosowany do tych fragmentów rynku, gdzie wysokie standardy wyglądu i estetyki są podstawowym wymaganiem, jak np. konstrukcje stadionów, mostów, wież wiertniczych, statków typu FSPO, zbiorników magazynowych produktów naftowych, instalacji chemicznych i petrochemicznych, papierni i elektrowni, jak też do tych konstrukcji stalowych gdzie przedstawiono wymagania estetyczne.
  • Jako farba nawierzchniowa do stosowania zarówno na konstrukcjach nowych, jak i w pracach konserwacyjnych na konstrukcjach przemysłowych. Odpowiedni do stosowania w szerokim zakresie agresywnych środowisk, w tym na konstrukcjach morskich i przybrzeżnych, petrochemicznych, mostach, zakładach celulozowopapierniczych i elektrowniach. Nadaje się do aplikacji zarówno na terenie budowy, jak i w wytwórni konstrukcji i jest idealny tam, gdzie przepisy prawne zabraniają stosowania izocyjanianów oraz ograniczają poziom emisji rozpuszczalników.
  • Dwuskładnikowa akrylowo-epoksydowa, bez izocyjanianów dekoracyjna farba nawierzchniowa. Interfine 691 jest porównywalny z typowymi dekoracyjnymi nawierzchniowymi powłokami poliuretanowymi, nadającymi się do przemalowywania. Jako powłoka nawierzchniowa na nowe konstrukcje i do renowacji przemysłowych. Do stosowania w różnorodnym agresywnym środowisku, w tym na konstrukcje przybrzeżne, petrochemiczne, mosty, zakłady papiernicze, energetyczne. Przeznaczony do nakładania na budowie i prefabrykacji, szczególnie, gdy prawnie zabronione jest stosowanie izocyjanianów.
  • Dwuskładnikowa farba nawierzchniowa wysokiej jakości o wysokiej zawartości części stałych, nie zawierająca izocyjanianów, odpowiadająca wymogom prawnym dotyczącym emisji lotnych związków organicznych. Zapewnia wydłużony czas użytkowania do czasu wykonania pierwszych prac konserwacyjnych, jeśli jest stosowana jako część systemu antykorozyjnego wysokiej wytrzymałości. Interfine 878 zapewnia doskonały połysk i utrzymanie koloru oraz znacznie zwiększoną odporność na żółknięcie i kredowanie w porównaniu z typowymi farbami nawierzchniowymi, w tym katalizowanymi farbami akrylowymi oraz nawierzchniowymi farbami poliuretanowymi. Interfine 878 jest mocną, odporną na ciężkie warunki farbą nawierzchniową przeznaczoną do aplikacji na odpowiednio zagruntowaną stal. Charakteryzuje się dobrą elastycznością, odpornością na ścieranie i zapewnia ochronę przed rozpryskami i zachlapaniami szeroką gamą chemikaliów, takich jak kwasy, alkalia, rozpuszczalniki i roztwory soli. Nadaje się do aplikacji natryskowej oraz wałkiem zarówno na konstrukcje nowe, jak i przeznaczone do konserwacji i jest idealnym rozwiązaniem tam, gdzie przepisy zabraniają używania izocyjanianów i ograniczają poziomy emisji rozpuszczalników. Do stosowania w tych sektorach rynku, gdzie podstawowym wymaganiem jest wysokich standard w aspekcie dekoracyjności i estetyki. Zalicza się tutaj konstrukcje stalowe o wysokch wymaganiach, takie jak stadiony sportowe, mosty, platformy przybrzeżne, statki przetwórnie, zbiorniki magazynowe, zakłady chemiczne i petrochemiczne, zakłady celulozowo-papiernicze i przemysł energetyczny, a oprócz tego generalne przemysłowe oraz komercyjne konstrukcje stalowe, gdzie ważna jest estetyka.
  • Opatentowana (US 6,281,321 oraz EP 0 941290) dwuskładnikowa nieorganiczna hybrydowa farba nawierzchniowa o doskonałych własnościach i wysokiej zawartości substancji stałych, nie zawierająca wolnych izocyjanianów. Interfine 979 wykazuje znacząco wyższą trwałość połysku i koloru od tradycyjnych poliuretanów , jak również poprawę tych własności w stosunku do pierwszej generacji polisiloksanów modyfikowanych żywicami epoksydowymi. Interfine 979 wykazuje taką samą odporność antykorozyjną i lepsze właściwości mechaniczne w stosunku do tradycyjnych systemów epoksydowych. Interfine 979 jest polisiloksanową farbą nawierzchniową należącą do grupy farb International o najwyższej jakości. Zaprojektowana do zapewnienia doskonałego długoterminowego utrzymania koloru i połysku oraz wydłużonego czasu do momentu wykonania pierwszych prac konserwacyjnych, jeśli jest stosowana jako części systemu antykorozyjnego wysokiej jakości. Interfine 979 jest przeznaczony do stosowania w tych sektorach rynku, w których ważne jest wrażenie wizualne i wymagany jest wysoki standard dekoracyjności. Zalicza się tu konstrukcje takie jak mosty, konstrukcje przybrzeżne i zbiorniki magazynowe, a oprócz tego generalne przemysłowe i komercyjne konstrukcje stalowe, dla których wysoka dekoracyjność stanowi podstawowe wymaganie. Podwójne korzyści wynikające z ochrony antykorozyjnej oraz wysokiego standardu dekoracyjnego zapewnianych przez Interfine 979 oznaczają, że oprócz doskonałej trwałości produkt służy również jako efektywna powłoka barierowa podobna do tradycyjnych epoksydowych farb międzywarstwowych i jako taka pozwala na zredukowanie całkowitej liczby warstw, jakie są wymagane w wielopowłokowym systemie wysokiej jakości, oszczędzając koszty i zwiększając produktywność podczas aplikacji.
  • Jako warstwa wiążąca między farbami przeciwkorozyjnymi a farbami przeciwporostowymi,a także kosmetycznymi nawierzchniowymi w celu zapewnienia maksymalnej adhezji systemu oraz jakości na zewnętrznych powierzchniach kadłubów statków. Jako warstwa uszczelniająca na powłoki farb przeciwporostowych zawierających trójbutylocynę (TBT) Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy lub konserwacji podczas rejsu.
  • Dwuskładnikowy podkład / podkład / podkład epoksydowy.
  • Farba gruntowa ogólnego zastosowania na rejonach nie będących w stałym zanurzeniu. Do stosowania w nowej budowie.
  • Jasny, epoksydowy uniwersalny podkład.
  • Jasnobarwny, epoksydowy uniwersalny podkład, który nadaje się do obróbki zimą w temperaturze do -5 ° C.
  • Wysokowydajny podkład epoksydowy do wnętrz stalowych, aluminiowych, z TWS i drewna. Znakomita ochrona antykorozyjna i posiada certyfikat rozprzestrzeniania się płomienia na powierzchni. Przy niskim zapotrzebowaniu na przygotowanie, szybkim marszu na czas i niskim zapachu
  • Jednoskładnikowy podkład alkidowy.
  • Jedno opakowanie, wykończenie o wysokim połysku, alkidowe z połyskiem, które można łatwo utrzymać.
  • Jednoskładnikowy emalia alkidowo-błyszcząca.
  • Jednoskładnikowa, dobrze widoczna powłoka na bazie alkidów.
  • Jednoskładnikowy lakier alkidowy o wysokim połysku i dobrej trwałości. Do wewnętrznych i zewnętrznych konstrukcji drewnianych. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy lub konserwacji podczas rejsu.
  • Jasnobarwna, bezrozpuszczalnikowa, bez smoły, dwuskładnikowa epoksydowa powłoka zbiornika ładunkowego.
  • Dwuskładnikowa, epoksydowa powłoka epoksydowa, zapewniająca dużą odporność na ładunki.
  • Wszechstronna, cienkowarstwowa epoksydowa fenolowa podszewka zbiornika z wydłużonym interwałem przemalowania do 30 dni, Interline 850 rozszerza twoje możliwości podczas planowania konserwacji. Można go stosować bezpośrednio na metal, ponieważ zarówno utrzymuje podkład, jak i buduje powłokę w systemie, a ze zbiornikami powracającymi do eksploatacji w ciągu zaledwie pięciu dni, Interline 850 może dodatkowo poprawić harmonogram.
  • Odpowiednia do transportu szerokiego zakresu agresywnych ładunków,w tym rozpuszczalników (z metanolem włącznie),chemikaliów,oczyszczonych i surowych produktów naftowych,olejów roślinnych oraz zwierzęcych. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
  • Dwuskładnikowa bezrozpuszczalnikowa farba epoksydowa do zabezpieczania zbiorników w ciężkich warunkach eksploatacji. Dla zabezpieczenia antykorozyjnego wewnętrznych powierzchni zbiorników do magazynowania szerokiego asortymentu produktów, w tym ropy naftowej, olejów wazelinowych lub wody pitnej. Nadaje się do wykładania betonowych zbiorników i tac podzbiornikowych.
  • Dwuskładnikowa bezrozpuszczalnikowa farba epoksydowa do zabezpieczania zbiorników w ciężkich warunkach eksploatacji. Dla zabezpieczenia antykorozyjnego wewnętrznych powierzchni zbiorników do magazynowania szerokiego asortymentu produktów, w tym ropy naftowej, olejów wazelinowych lub wody pitnej. Nadaje się do wykładania betonowych zbiorników i tac podzbiornikowych.
  • Dwuskładnikowa, farba epoksydowo-fenolowa novolac do malowania zbiorników ładunkowych. Odpowiednia do transportu szerokiego zakresu agresywnych ładunków, w tym rozpuszczalników, chemikaliów, oczyszczonych i surowych produktów naftowych, olejów roślinnych i zwierzęcych. Do stosowania na nowobudowanych statkach, do konserwacji i naprawy.
  • Dwuskładnikowy podkład gruntowy do prac na bazie krzemianu cynku, zapewniający dobrą ochronę przed korozją nawet po podgrzaniu do 800 ° C (1472 ° F) i odporność na uszkodzenia spowodowane przez spawanie, cięcie gazowe i owiewki. Nadaje się do szybkich procesów spawalniczych i oferuje kontrolę wymagań dotyczących przygotowania powierzchni wtórnej.
  • Odpowiedni do spawania i cięcia z dużą szybkością, doskonale odporny na uszkodzenia powodowane przez spawanie i cięcie gazem, ograniczający zakres wtórnego przygotowania powierzchni w porównaniu z typowymi wyrobami krzemianowo-cynkowymi. Jako grunt ochrony czasowej (prefabrykacyjny) do ochrony powierzchni stali podczas prefabrykacji i montażu. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Odpowiedni do stosowania na nowe konstrukcje.
  • Jako grunt ochrony czasowej powierzchni czyszczonych strumieniowo-ściernie, odpowiedni do stosowania w warunkach zanurzenia i ekspozycji na warunki zewnętrzne. Nadaje się do przemalowywania szeroką gamą systemów wysokiej jakości. Przeznaczony zarówno na konstrukcje nowe jak i remontowane. Można go wykorzystać jako warstwę doszczelniającą powłoki krzemianowo cynkowe w celu zapobiegania wytwarzaniu się soli cynku podczas ekspozycji w warunkach atmosferycznych oraz kraterowaniu kolejnych warstw farb grubopowłokowych.
  • Głównie przeznaczony do renowacji stali przygotowanej metodami ręcznymi. Szybkie schnięcie powoduje, że jest przydatny na nowe konstrukcje do prefabrykacji. Do stali przygotowanej metodami ręcznymi, może być przemalowywany wieloma farbami nawierzchniowymi, w tym epoksydowymi i poliuretanowymi.
  • Jednoskładnikowy podkład alkidowy zawierający fosforanowy pigment antykorozyjny.
  • Jednoskładnikowy grunt modyfikowany poli (winylobutyralem), wytrawiaczem z kwasu fosforowego, wolny od chromianu cynku.
  • Interprime 820 to wysokowydajny 2-składnikowy podkład epoksydowy. Dzięki obojętnym pigmentom, wypełniaczom i ochronie antykorozyjnej nadaje się do stosowania na wielu podłożach nad i pod wodą.
  • Szybkoschnące, jedno składnikowa, zmodyfikowane wykończenie akrylowe.
  • W celu zabezpieczenia przed korozją powierzchni części podwodnych statków pływających w lodach,włącznie z lodołamaczami.Zwiększa skuteczność łamania lodu,kontroluje zużycie paliwa poprzez kontrolę chropowatości kadłuba.Może być stosowana na powierzchniach ekranów anod. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
  • Jako odporna na ścieranie powłoka pozwalająca zmniejszyć efekt korozji na skutek uszkodzeń mechanicznych i zapewniająca barierę ochronną w agresywnych środowiskach. Idealna do stosowania jako uniwersalna farba do gruntowania na platformach morskich i dryfujących obiektach produkcyjnych i magazynowych na powierzchniach, takich jak zanurzona część kadłuba, części statków nad powierzchnią wody, struktury zewnętrzne, pokłady, zbiorniki towarowe i balastowe. Można stosować bezpośrednio na mechanicznie przygotowaną powłokę do ochrony czasowej lub odpowiednio przygotowaną nagą stal.
  • Wysokiej jakości dwuskładnikowa odporna na ścieranie czysto epoksydowa farba ograniczająca uszkodzenia mechaniczne i dalsze rozprzestrzenianie się korozji. Odpowiednia do ładowni i na kadłuby statków pływających w lodach. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Do stosowania podczas konserwacji i remontu.
  • Dwuskładnikowa, elastomerowa powłoka silikonowa bez dodatku biocydów.
  • W celu wzmocnienia adhezji między warstwą specyfikowanego gruntu oraz finalną warstwą farby Intersleek 757.Również do stosowania jako grunt dla farby nawierzchniowej Intersleek 757 na podłożu z gumy. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
  • Trójskładnikowa farba elastomerowa silikonowa uwalniająca porosty. Do stosowania na nowo budowanych statkach, do konserwacji i naprawy.
  • Opatentowana trzypakietowa fluoropolimerowa powłoka antyadhezyjna bez dodatku biocydów
  • Wysokiej jakości system przeciwporostowy kopolimerowy samopolerujący nie zawierający trójbutylocyny z opatentowaną technologią akrylanu miedzi.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.