Produkty

Wyszukaj produktu na liście lub użyj wyszukiwarki

  • Wysokiej jakości farba epoksydowa do stosowania w zbiornikach balastowych. koferdamach, pustych przestrzeniach, mokrych przestrzeniach, zenzach oraz zbiornikach surowej ropy naftowej. Do stosowania do konserwacji i naprawy lub do konserwacji podczas rejsu.    
  • Jako grunt na konstrukcje stalowe przeznaczony do stosowania w szerokim zakresie agresywnych środowisk, w tym na konstrukcjach przybrzeżnych, zakładach chemicznych oraz petrochemicznych, budynkach przemysłowych, zakładach celulozowo-papierniczych, elektrowniach i mostach. Nadaje się do przemalowywania w ciągu 3 godzin w większości warunków klimatycznych, przez co przyspiesza produkcję i przerób w wytwórni konstrukcji. Może być również stosowana na terenie budowy jako szybkoschnąca farba konserwacyjna.
  • Jako grunt na konstrukcje stalowe przeznaczony do stosowania w szerokiej zakresie środowisk, w tym na konstrukcjach przybrzeżnych, zakładach chemicznych oraz petrochemicznych, budynkach przemysłowych, zakładach celulozowo-papierniczych, elektrowniach i mostach. Nadaje się do przemalowywania w ciągu 7 godzin w większości warunków klimatycznych, przez co przyspiesza produkcję i przerób w wytwórni konstrukcji. Zapewnia szybkie utwardzanie nawet w niskich temperaturach często spotykanych przy konserwacyjnych pracach malarskich.
  • Dwuskładnikowy podkład epoksydowo-fosforanowo-cynkowy / mikowy tlenek żelaza, opracowany w oparciu o zastrzeżoną technologię polimerową, która zapewnia szybkie utwardzanie i przemalowanie nawet w niskich temperaturach. Produkt o wysokiej zawartości części stałych i niskiej zawartości LZO.
  • Dwuskładnikowy podkład o wysokiej zawartości części stałych, niskiej zawartości lotnych związków organicznych, fosforanu epoksydowo-cynkowego / mikowego tlenku żelaza, oferujący doskonałą ochronę barierową, utwardzanie w niskiej temperaturze i szybkie przemalowanie.
  • Grubopowłokowa międzywarstwa zapewniająca doskonałą ochronę barierową, będąc elementem systemu malarskiego wysokiej jakości. Odpowiednia do stosowania w agresywnych środowiskach, w tym na konstrukcjach morskich i przybrzeżnych, mostach, zakładach chemicznych i petrochemicznych, elektrowniach, zakładach celulozowopapierniczych i budynkach przemysłowych. Może być stosowana jako powłoka barierowa aplikowana bezpośrednio na stal w nieagresywnych środowiskach. Zawartość błyszczu żelazowego (MIO) wzmacnia efekt barierowy i stwarza możliwość przedłużenia maksymalnego czasu przemalowywania systemu, czyniąc ten produkt idealnym do aplikacji w wytwórni konstrukcji przed transportem, z końcowym malowaniem na terenie budowy. Szybkie utwardzanie i właściwości dotyczące przemalowywania Intercure 420 zapewniają elastyczność produkcji, czyniąc Intercure 420 odpowiednim do stosowania zarówno na konstrukcjach nowych, jak i w konserwacyjnych pracach malarskich na terenie budowy
  • Może być zastosowany na odpowiednio przygotowane powierzchnie zarówno na konstrukcjach nowych, jak też jako grunt do prac konserwacyjnych w szerokiej gamie systemów antykorozyjnych do stosowania na konstrukcjach przybrzeżnych, chemicznych oraz petrochemicznych, celulozowopapierniczych oraz mostach. Szybkie schnięcie oraz wydłużony czas przemalowywania czynią ten produkt doskonałym podkładem do aplikacji w wytwórni konstrukcji przed wykonaniem pełnego systemu na terenie budowy. Intergard 1251 zapewnia dobrą odporność na ścieranie, która minimalizuje uszkodzenia mechaniczne podczas transportu pomiędzy wytwórnią a budową.
  • Może być zastosowany na odpowiednio przygotowane powierzchnie zarówno na konstrukcjach nowych, jak też jako grunt do prac konserwacyjnych w szerokiej gamie systemów antykorozyjnych do stosowania na konstrukcjach przybrzeżnych, chemicznych oraz petrochemicznych, celulozowo-papierniczych oraz mostach. Szybkie schnięcie oraz wydłużony czas przemalowywania czynią ten produkt doskonałym podkładem do aplikacji w wytwórni konstrukcji przed wykonaniem pełnego systemu na terenie budowy. Intergard 251 zapewnia dobrą odporność na ścieranie, która minimalizuje uszkodzenia mechaniczne podczas transportu pomiędzy wytwórnią a budową.
  • Do gruntowania odpowiednio przygotowanych podłoży na nowej budowie i w remoncie, jako podkład dla szerokiej gamy systemów antykorozyjnych. Może być stosowany w przemyśle petrochemicznym, chemicznym, papierniczym, do zabezpieczania mostów i konstrukcji offshore.
  • Dwuskładnikowy podkład / podkład / podkład epoksydowy.
  • Dwuskładnikowy epoksydowy podkład antykorozyjny.
  • Dwuskładnikowa grubopowłokowa epoksydowa gruntoemalia o niskiej zawartości lotnych związków organicznych i wysokiej zawartości części stałych, szybkoschnąca, pigmentowana fosforanem cynku. Odpowiedni do stosowania jako jedno-lub dwupowłokowa farba gruntująca/nawierzchniowa lub międzywarstwa na zalecane grunty antykorozyjne. Intergard 345 łączy zalety antykorozyjnej ochrony barierowej, odporności na opary i rozbryzgi chemiczne z dobrą odpornością na ścieranie. Idealny do stosowania w umiarkowanie korozyjnych środowiskach i tam, gdzie niezbędne jest szybkie schnięcie/przemalowywanie.
  • Farba gruntowa ogólnego zastosowania na rejonach nie będących w stałym zanurzeniu. Do stosowania w nowej budowie.
  • Dwuskładnikowa żywica epoksydowa o wysokiej jakości, wysokiej wydajności i doskonałej odporności chemicznej i na ścieranie.
  • Jasny, epoksydowy uniwersalny podkład.
  • Jasnobarwny, epoksydowy uniwersalny podkład, który nadaje się do obróbki zimą w temperaturze do -5 ° C.
  • Jasnobarwny, czysty epoksydowy uniwersalny podkład o dobrej odporności na ścieranie i właściwościach antykorozyjnych. Nadaje się do stosowania w niskich temperaturach (do -5 ° C).
  • Dwuskładnikowa szpachlówka epoksydowa. Do stosowania na ekrany anod oraz jako szpachlówka do wżerów w stali. Do stosowania na nowobudowanych statkach, do konserwacji i naprawy lub konserwacji podczas rejsu.
  • Wysokowydajny podkład epoksydowy do wnętrz stalowych, aluminiowych, z TWS i drewna. Znakomita ochrona antykorozyjna i posiada certyfikat rozprzestrzeniania się płomienia na powierzchni. Przy niskim zapotrzebowaniu na przygotowanie, szybkim marszu na czas i niskim zapachu
  • Jednoskładnikowy podkład alkidowy.
  • Jedno opakowanie, wykończenie o wysokim połysku, alkidowe z połyskiem, które można łatwo utrzymać.
  • Jednoskładnikowy emalia alkidowo-błyszcząca.
  • Jednoskładnikowa, dobrze widoczna powłoka na bazie alkidów.
  • Jednoskładnikowy lakier alkidowy o wysokim połysku i dobrej trwałości. Do wewnętrznych i zewnętrznych konstrukcji drewnianych. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy lub konserwacji podczas rejsu.
  • Dwuskładnikowe powłoki cynkowe zgodne z LZO (340 g / l)
  • Jasnobarwna, bezrozpuszczalnikowa, bez smoły, dwuskładnikowa epoksydowa powłoka zbiornika ładunkowego.
  • Dwuskładnikowa, epoksydowa powłoka epoksydowa, zapewniająca dużą odporność na ładunki.
  • Wszechstronna, cienkowarstwowa epoksydowa fenolowa podszewka zbiornika z wydłużonym interwałem przemalowania do 30 dni, Interline 850 rozszerza twoje możliwości podczas planowania konserwacji. Można go stosować bezpośrednio na metal, ponieważ zarówno utrzymuje podkład, jak i buduje powłokę w systemie, a ze zbiornikami powracającymi do eksploatacji w ciągu zaledwie pięciu dni, Interline 850 może dodatkowo poprawić harmonogram.
  • Odpowiednia do transportu szerokiego zakresu agresywnych ładunków,w tym rozpuszczalników (z metanolem włącznie),chemikaliów,oczyszczonych i surowych produktów naftowych,olejów roślinnych oraz zwierzęcych. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
  • Dwuskładnikowa bezrozpuszczalnikowa farba epoksydowa do zabezpieczania zbiorników w ciężkich warunkach eksploatacji. Dla zabezpieczenia antykorozyjnego wewnętrznych powierzchni zbiorników do magazynowania szerokiego asortymentu produktów, w tym ropy naftowej, olejów wazelinowych lub wody pitnej. Nadaje się do wykładania betonowych zbiorników i tac podzbiornikowych.
  • Dwuskładnikowa bezrozpuszczalnikowa farba epoksydowa do zabezpieczania zbiorników w ciężkich warunkach eksploatacji. Dla zabezpieczenia antykorozyjnego wewnętrznych powierzchni zbiorników do magazynowania szerokiego asortymentu produktów, w tym ropy naftowej, olejów wazelinowych lub wody pitnej. Nadaje się do wykładania betonowych zbiorników i tac podzbiornikowych.
  • Dwuskładnikowa, farba epoksydowo-fenolowa novolac do malowania zbiorników ładunkowych. Odpowiednia do transportu szerokiego zakresu agresywnych ładunków, w tym rozpuszczalników, chemikaliów, oczyszczonych i surowych produktów naftowych, olejów roślinnych i zwierzęcych. Do stosowania na nowobudowanych statkach, do konserwacji i naprawy.
  • Dwuskładnikowy podkład gruntowy do prac na bazie krzemianu cynku, zapewniający dobrą ochronę przed korozją nawet po podgrzaniu do 800 ° C (1472 ° F) i odporność na uszkodzenia spowodowane przez spawanie, cięcie gazowe i owiewki. Nadaje się do szybkich procesów spawalniczych i oferuje kontrolę wymagań dotyczących przygotowania powierzchni wtórnej.
  • Odpowiedni do spawania i cięcia z dużą szybkością, doskonale odporny na uszkodzenia powodowane przez spawanie i cięcie gazem, ograniczający zakres wtórnego przygotowania powierzchni w porównaniu z typowymi wyrobami krzemianowo-cynkowymi. Jako grunt ochrony czasowej (prefabrykacyjny) do ochrony powierzchni stali podczas prefabrykacji i montażu. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Odpowiedni do stosowania na nowe konstrukcje.
  • Jako grunt ochrony czasowej powierzchni czyszczonych strumieniowo-ściernie, odpowiedni do stosowania w warunkach zanurzenia i ekspozycji na warunki zewnętrzne. Nadaje się do przemalowywania szeroką gamą systemów wysokiej jakości. Przeznaczony zarówno na konstrukcje nowe jak i remontowane. Można go wykorzystać jako warstwę doszczelniającą powłoki krzemianowo cynkowe w celu zapobiegania wytwarzaniu się soli cynku podczas ekspozycji w warunkach atmosferycznych oraz kraterowaniu kolejnych warstw farb grubopowłokowych.
  • Głównie przeznaczony do renowacji stali przygotowanej metodami ręcznymi. Szybkie schnięcie powoduje, że jest przydatny na nowe konstrukcje do prefabrykacji. Do stali przygotowanej metodami ręcznymi, może być przemalowywany wieloma farbami nawierzchniowymi, w tym epoksydowymi i poliuretanowymi.
  • Jednoskładnikowy, szybkoschnący, grubopowłokowy grunt alkidowy. Jako grunt na oczyszczone strumieniowo-ściernie konstrukcje po prefabrykacji, nakładany na czas przesyłki, stosowany, gdy wymagane jest szybkie schnięcie oraz możliwość szybkiego operowania i przenoszenia. Przeznaczony do stosowania w umiarkowanym środowisku korozyjnym, takim jak w budynkach komercyjnych, szkołach, szpitalach, itp.
  • Jednoskładnikowy podkład alkidowy zawierający fosforanowy pigment antykorozyjny.
  • Jednoskładnikowy grunt modyfikowany poli (winylobutyralem), wytrawiaczem z kwasu fosforowego, wolny od chromianu cynku.
  • Interprime 820 to wysokowydajny 2-składnikowy podkład epoksydowy. Dzięki obojętnym pigmentom, wypełniaczom i ochronie antykorozyjnej nadaje się do stosowania na wielu podłożach nad i pod wodą.
  • Szybkoschnące, jedno składnikowa, zmodyfikowane wykończenie akrylowe.
  • W celu zabezpieczenia przed korozją powierzchni części podwodnych statków pływających w lodach,włącznie z lodołamaczami.Zwiększa skuteczność łamania lodu,kontroluje zużycie paliwa poprzez kontrolę chropowatości kadłuba.Może być stosowana na powierzchniach ekranów anod. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
  • Jako odporna na ścieranie powłoka pozwalająca zmniejszyć efekt korozji na skutek uszkodzeń mechanicznych i zapewniająca barierę ochronną w agresywnych środowiskach. Idealna do stosowania jako uniwersalna farba do gruntowania na platformach morskich i dryfujących obiektach produkcyjnych i magazynowych na powierzchniach, takich jak zanurzona część kadłuba, części statków nad powierzchnią wody, struktury zewnętrzne, pokłady, zbiorniki towarowe i balastowe. Można stosować bezpośrednio na mechanicznie przygotowaną powłokę do ochrony czasowej lub odpowiednio przygotowaną nagą stal.
  • Wysokiej jakości dwuskładnikowa odporna na ścieranie czysto epoksydowa farba ograniczająca uszkodzenia mechaniczne i dalsze rozprzestrzenianie się korozji. Odpowiednia do ładowni i na kadłuby statków pływających w lodach. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Do stosowania podczas konserwacji i remontu.
  • Dwuskładnikowa, elastomerowa powłoka silikonowa bez dodatku biocydów.
  • W celu wzmocnienia adhezji między warstwą specyfikowanego gruntu oraz finalną warstwą farby Intersleek 757.Również do stosowania jako grunt dla farby nawierzchniowej Intersleek 757 na podłożu z gumy. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
  • Trójskładnikowa farba elastomerowa silikonowa uwalniająca porosty. Do stosowania na nowo budowanych statkach, do konserwacji i naprawy.
  • Opatentowana trzypakietowa fluoropolimerowa powłoka antyadhezyjna bez dodatku biocydów
  • Izolacja termiczna: Aby zapewnić izolację termiczną rur, przewodów, zbiorników i urządzeń pracujących przy temperatury od -40 ° C (-40 ° F) do + 120 ° C (+ 248 ° F) w celu zachowania ciepła lub ochrony personelu. Ochrona przeciwpożarowa: Intertherm 7050 może być również stosowany jako podkład lub podkład dla International Systemy ochrony przeciwpożarowej Chartek firmy Protective Coatings, umożliwiające stosowanie Chartek na podłożach pracujących w zakresie 80°C (176 ° F) i 120 ° C (248 ° F) lub w celu zapewnienia ochrony Chartek przed zewnętrznymi źródłami ciepła. Zapobieganie korozji pod izolacją: Oprócz swoich właściwości izolacyjnych, Intertherm 7050 zapewnia doskonała długoterminowa ochrona antykorozyjna, tym samym usuwająca korozję pod izolacją (CUI) z tradycyjnymi systemami izolacyjnymi. Nie wymaga zewnętrznego pokrycia, jego wysoka wytrzymałość na ściskanie i uderzenia zapewnia ogromną trwałość, eliminując problem uszkodzenia izolacji na skutek ruchu pieszego i przypadkowego masa. Ochrona przed szokiem termicznym: Przetestowane i sprawdzone w przypadku rozlania kriogenicznego, aby zapobiec skutkom niskiej temperatury kruchość stali lub szok termiczny pękanie / zbrylanie betonu. W połączeniu z ognioodpornością Chartek systemy Intertherm 7050 można wykorzystać do zapewnienia połączonego szoku termicznego i ochrony przeciwpożarowej przed wypadkami takie jak wycieki i pęknięcia w zakładach przetwarzania i magazynowania LNG. Nie stosować w obszarach, w których dozwolone są tylko materiały „niepalne”.
  • Do ochrony stali w rejonach, gdzie wymagana jest wysoka odporność na ścieranie i korozję, w tym na strefach bryzgów platform wiertniczych, molach, pokładach, mostach, zakładach chemicznych, celulozowo-papierniczych, i stacjach uzdatniania wody. Doskonała odporność na delaminację katodową zapewnia dobrą kompatybilność z systemami ochrony protektorowej i katodowej z zewnętrznego źródła, czyniąc Interzone 1000 szczególnie odpowiednim dla długoterminowej ochrony konstrukcji podmorskich. Jako część pokładowa systemu antypoślizgowego w połączeniu z odpowiednim kruszywem.