Produkty

Aby filtrować, zaznacz interesujące Cię grupy produktów

  • W celu zabezpieczenia przed korozją powierzchni części podwodnych statków pływających w lodach,włącznie z lodołamaczami.Zwiększa skuteczność łamania lodu,kontroluje zużycie paliwa poprzez kontrolę chropowatości kadłuba.Może być stosowana na powierzchniach ekranów anod. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
  • Jako odporna na ścieranie powłoka pozwalająca zmniejszyć efekt korozji na skutek uszkodzeń mechanicznych i zapewniająca barierę ochronną w agresywnych środowiskach. Idealna do stosowania jako uniwersalna farba do gruntowania na platformach morskich i dryfujących obiektach produkcyjnych i magazynowych na powierzchniach, takich jak zanurzona część kadłuba, części statków nad powierzchnią wody, struktury zewnętrzne, pokłady, zbiorniki towarowe i balastowe. Można stosować bezpośrednio na mechanicznie przygotowaną powłokę do ochrony czasowej lub odpowiednio przygotowaną nagą stal.
  • Wysokiej jakości dwuskładnikowa odporna na ścieranie czysto epoksydowa farba ograniczająca uszkodzenia mechaniczne i dalsze rozprzestrzenianie się korozji. Odpowiednia do ładowni i na kadłuby statków pływających w lodach. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Do stosowania podczas konserwacji i remontu.
  • Dwuskładnikowa, elastomerowa powłoka silikonowa bez dodatku biocydów.
  • W celu wzmocnienia adhezji między warstwą specyfikowanego gruntu oraz finalną warstwą farby Intersleek 757.Również do stosowania jako grunt dla farby nawierzchniowej Intersleek 757 na podłożu z gumy. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
  • Trójskładnikowa farba elastomerowa silikonowa uwalniająca porosty. Do stosowania na nowo budowanych statkach, do konserwacji i naprawy.
  • Opatentowana trzypakietowa fluoropolimerowa powłoka antyadhezyjna bez dodatku biocydów
  • Wysokiej jakości system przeciwporostowy kopolimerowy samopolerujący nie zawierający trójbutylocyny z opatentowaną technologią akrylanu miedzi.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.
  • Jako farba podkładowa, przeznaczona do nakładania w warsztacie, specjalnie opracowana do stosowania w wypadkach, gdy w procesie produkcyjnym, ze względów technologicznych, niezbędne jest użycie środka szybkoschnącego, który po krótkim czasie umożliwia kontynuację procesu. Farba nieodzowna przy malowaniu elementów stalowych.
  • Jako powłoka nawierzchniowa tak na konstrukcjach nowych, jak i w renowacji.Może być stosowana w wielu środowiskach, w tym na konstrukcjach morskich i przybrzeżnych, obiektach przemysłu petrochemicznego, mostach, zakładach celulozowo-papierniczych oraz w przemyśle energetycznym. Zaprojektowana do stosowania zwłaszcza wtedy, gdy wysoki połysk nie jest pożądany lub preferowany jest półpołysk. Jest uniwersalną opcją w sytuacjach, kiedy jednokrotne przemalowanie międzywarstwy powłoką konwencjonalnego poliuretanu o wysokim połysku nie jest możliwe.
  • Nadaje się do stosowania zarówno w nowej konstrukcji, jak i jako wykończenie konserwacyjne, które można stosować w szerokim zakresie różnorodne środowiska, w tym konstrukcje morskie, zakłady chemiczne i petrochemiczne, mosty, celulozownie i papiernie oraz w energetyce.
  • Odpowiednia do stosowania jako renowacyjna powłoka nawierzchniowa w przemyśle, w szerokim zakresie środowisk włącznie z konstrukcjami morskimi i petrochemicznymi, instalacjami celulozowo -papierniczymi, mostami i energetyce. Przeznaczony do stosowania szczególne w tych obszarach, gdzie wysoki połysk nie jest wymagany albo preferowany jest półpołysk.
  • Do ochrony stali przed korozją w instalacjach spalania gazów resztkowych, kominów, rur wydechowych, kanałów wentylacyjnych oraz rurociągów pracujących w temperaturach do 540°C (1004°F). Tam, gdzie wymagana jest maksymalna ochrona przed korozją, aplikacja powinna odbywać się na grunt cynkowokrzemianowy (np. Interzinc 22)
  • Izolacja termiczna: Aby zapewnić izolację termiczną rur, przewodów, zbiorników i urządzeń pracujących przy temperatury od -40 ° C (-40 ° F) do + 120 ° C (+ 248 ° F) w celu zachowania ciepła lub ochrony personelu. Ochrona przeciwpożarowa: Intertherm 7050 może być również stosowany jako podkład lub podkład dla International Systemy ochrony przeciwpożarowej Chartek firmy Protective Coatings, umożliwiające stosowanie Chartek na podłożach pracujących w zakresie 80°C (176 ° F) i 120 ° C (248 ° F) lub w celu zapewnienia ochrony Chartek przed zewnętrznymi źródłami ciepła. Zapobieganie korozji pod izolacją: Oprócz swoich właściwości izolacyjnych, Intertherm 7050 zapewnia doskonała długoterminowa ochrona antykorozyjna, tym samym usuwająca korozję pod izolacją (CUI) z tradycyjnymi systemami izolacyjnymi. Nie wymaga zewnętrznego pokrycia, jego wysoka wytrzymałość na ściskanie i uderzenia zapewnia ogromną trwałość, eliminując problem uszkodzenia izolacji na skutek ruchu pieszego i przypadkowego masa. Ochrona przed szokiem termicznym: Przetestowane i sprawdzone w przypadku rozlania kriogenicznego, aby zapobiec skutkom niskiej temperatury kruchość stali lub szok termiczny pękanie / zbrylanie betonu. W połączeniu z ognioodpornością Chartek systemy Intertherm 7050 można wykorzystać do zapewnienia połączonego szoku termicznego i ochrony przeciwpożarowej przed wypadkami takie jak wycieki i pęknięcia w zakładach przetwarzania i magazynowania LNG. Nie stosować w obszarach, w których dozwolone są tylko materiały „niepalne”.
  • Jako powłoka odporna na ciepło do ogólnego zastosowania w budownictwie lub jako przemysłowa powłoka konserwacyjna na obu hutnictwo w wysokiej temperaturze do 315ºC (600ºF) w ekonomicznym aluminium wykończenie jest wymagane. Nadaje się do wszystkich rodzajów operacji, w tym rafinerii, struktur morskich, energetyki, petrochemii i zakłady chemiczne.
  • Ekonomiczne pokrycie idealnie nadające się do ochrony wewnętrznych powierzchni stalowych w zamkniętych przestrzeniach, takich jak zbiorniki magazynowe wody morskiej,  ksploatowane w zanurzeniu rurociągi i konstrukcje stalowe. Odpowiednia do stosowania w niskich temperaturach oraz na stal oczyszczoną narzędziami mechanicznymi, gdy oczekiwania względem utrzymania własności odpowiadają takim metodom przygotowania powierzchni.
  • Jako środek antykorozyjny zarówno powyżej, jak i poniżej linii wodnej, a także jako warstwa uszczelniająca na Tributyltin (TBT) środki przeciwporostowe. Nadaje się do stosowania z kontrolowaną ochroną katodową.
  • Odporny na korozję podkład do stali konstrukcyjnej i zbiorników zewnętrznych z doskonałą wodą odporność. Wykazuje doskonałą wydajność w środowiskach przemysłowych i morskich narażonych na działanie kwasów, alkalia, rozpuszczalniki, sole i inne agresywne narażenie.
  • Wysokiej jakości farba przeciwkorozyjna do rejonów od stępki po reling. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Do stosowania na nowobudowanych statkach, do konserwacji i naprawy lub konserwacji podczas rejsu.
  • Grunt wysokocynkowy odpowiedni do stosowania z wieloma wysokiej jakości systemami I farbami nawierzchniowymi na obiektach nowych lub poddawanych renowacji, jak np. mosty, zbiorniki, rurociągi, konstrukcje morskie (offshore) czy stal konstrukcyjna.Interzinc 22 może być także zastosowany jako powłoka zbiornikowa do przechowywania różnych chemikaliów (np. styrenu) zgodnie z listą odpornościową International Paint. Zapewnia doskonałą ochronę przed korozją prawidłowo przygotowanych podłoży stalowych do temperatury 540°C (1004°F), gdy jest pokryty odpowiednią farbą nawierzchniową. Szybkowiążący grunt odpowiedni do stosowania w zróżnicowanych warunkach klimatycznych.
  • Jako grunt nakładany na prefabrykacji lub na budowie, stosowany w wysokiej klasy systemach do ochrony stali w agresywnych środowiskach, jak: konstrukcje przybrzeżne, rafinerie, zakłady chemiczne i petrochemiczne, energetyczne, mosty, zakłady papiernicze.
  • Do ochrony stali w rejonach, gdzie wymagana jest wysoka odporność na ścieranie i korozję, w tym na strefach bryzgów platform wiertniczych, molach, pokładach, mostach, zakładach chemicznych, celulozowo-papierniczych, i stacjach uzdatniania wody. Doskonała odporność na delaminację katodową zapewnia dobrą kompatybilność z systemami ochrony protektorowej i katodowej z zewnętrznego źródła, czyniąc Interzone 1000 szczególnie odpowiednim dla długoterminowej ochrony konstrukcji podmorskich. Jako część pokładowa systemu antypoślizgowego w połączeniu z odpowiednim kruszywem.
  • Powłoka przeznaczona do ochrony stali w agresywnych środowiskach, gdzie wymagana jest wysoka odporność na ścieranie i korozję, w tym w strefie bryzgów na przybrzeżnych platformach wiertniczych, pali pirsów, urządzeń załadunkowych statków, na molach, pokładach, mostach, w zakładach chemicznych, celulozowo-papierniczych i stacjach uzdatniania wody. Szczególnie nadający się do wytworzenia wytrzymałego systemu antypoślizgowego na pokładach, jeśli stosowany jest z odpowiednim kruszywem. Interzone 485 idealnie nadaje się dla lądowisk helikopterów, rejonów roboczych i przejść na wieżach wiertniczych. Doskonała odporność na delaminację katodową zapewnia dobrą kompatybilność z systemami ochrony protektorowej i katodowej zasilanej z zewnętrznego źródła. Interzone 485 szczególnie nadaje się jako długoterminowa ochrona konstrukcji podmorskich, jak też jako zabezpieczenie rurociągów na gorącą ropę lub gaz chronione katodowo, aplikowane na terenie budowy lub w wytwórni konstrukcji. Jako zabezpieczenie wewnętrzne zbiorników na muł płuczkowy (np. CIL/CIP) w kopalniach złota.
  • Dla ochrony konstrukcji stalowych we wszystkich korozyjnych środowiskach, w tym w strefach bryzgów na konstrukcjach przybrzeżnych, pod pokładami, na pokładach, częściach nadwodnych, palach, zakładach celulozowo-papierniczych, mostach i zakładach chemicznych. Dla zapewnienia doskonałej długoterminowej ochrony przed korozją oraz ścieraniem na konstrukcjach nowych oraz przeznaczonych do konserwacji. Jako część pokładowego systemu antypoślizgowego w połączeniu z odpowiednim kruszywem.
  • Głównie jako powłoka konserwacyjna stref bryzgów na konstrukcjach morskich i przybrzeżnych. Możliwość kontynuowania procesu utwardzania w warunkach zanurzenia czyni go niezastąpionym w rejonach pływów. Może być aplikowany na rdzę nalotową i zawilgocone powierzchnie. Interzone 954 znalazł również szerokie zastosowanie w wielu innych środowiskach korozyjnych, w tym zakładach celulozowo-papierniczych, chemicznych, na molach i śluzach. Jako część pokładowego systemu antypoślizgowego w połączeniu z odpowiednim kruszywem.