Jasnobarwny, epoksydowy uniwersalny podkład, który nadaje się do obróbki zimą w temperaturze do -5 ° C.
-
-
Dwuskładnikowa, epoksydowa farba nawierzchniowa przeznaczona do aplikacji pędzlem, wałkiem i natryskiem.
-
Jasnobarwny, czysty epoksydowy uniwersalny podkład o dobrej odporności na ścieranie i właściwościach antykorozyjnych. Nadaje się do stosowania w niskich temperaturach (do -5 ° C).
-
Dwuskładnikowa szpachlówka epoksydowa. Do stosowania na ekrany anod oraz jako szpachlówka do wżerów w stali. Do stosowania na nowobudowanych statkach, do konserwacji i naprawy lub konserwacji podczas rejsu.
-
Wysokowydajny podkład epoksydowy do wnętrz stalowych, aluminiowych, z TWS i drewna. Znakomita ochrona antykorozyjna i posiada certyfikat rozprzestrzeniania się płomienia na powierzchni. Przy niskim zapotrzebowaniu na przygotowanie, szybkim marszu na czas i niskim zapachu
-
Opracowany z boksytem, Interkote 1460 zapewnia ekonomiczną odporność na do 4 godzin pożaru w basenie węglowodorów zgodnie z UL 1709. Interkote 1460 idealnie nadaje się do instalacji na lądzie, gdzie preferowane jest zastosowanie PFP na bazie cementu na miejscu.
-
Interkote 1560 to cementowa powłoka pasywnej ochrony przeciwpożarowej (PFP), idealnie dostosowana do obiektów na lądzie, gdzie preferowane jest zastosowanie PFP na bazie cementu na miejscu. Opracowany z boksytem zapewnia trwałą, ekonomiczną odporność ogniową zgodnie z normą UL 1709.
-
Jednoskładnikowy podkład alkidowy.
-
Jedno opakowanie, wykończenie o wysokim połysku, alkidowe z połyskiem, które można łatwo utrzymać.
-
Jednoskładnikowy, szybkoschnący, emaliowany na połysk.
-
Jednoskładnikowy emalia alkidowo-błyszcząca.
-
Jednoskładnikowa, dobrze widoczna powłoka na bazie alkidów.
-
Jednoskładnikowy lakier alkidowy o wysokim połysku i dobrej trwałości. Do wewnętrznych i zewnętrznych konstrukcji drewnianych. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy lub konserwacji podczas rejsu.
-
Jednoskładnikowy, szybkoschnący modyfikowany podkład / wykończenie alkidowe, zaprojektowany w celu zapewnienia zarówno właściwości antykorozyjnych, jak i dekoracyjnego wykończenia w jednej warstwie.
-
Dwuskładnikowe powłoki cynkowe zgodne z LZO (340 g / l)
-
Odpowiedni do zabezpieczania zbiorników magazynowych i reaktorów pracujących w podwyższonych temperaturach do 130°C (266°F).
-
Jasnobarwna, bezrozpuszczalnikowa, bez smoły, dwuskładnikowa epoksydowa powłoka zbiornika ładunkowego.
-
Dwuskładnikowa, epoksydowa powłoka epoksydowa, zapewniająca dużą odporność na ładunki.
-
Wszechstronna, cienkowarstwowa epoksydowa fenolowa podszewka zbiornika z wydłużonym interwałem przemalowania do 30 dni, Interline 850 rozszerza twoje możliwości podczas planowania konserwacji. Można go stosować bezpośrednio na metal, ponieważ zarówno utrzymuje podkład, jak i buduje powłokę w systemie, a ze zbiornikami powracającymi do eksploatacji w ciągu zaledwie pięciu dni, Interline 850 może dodatkowo poprawić harmonogram.
-
Odpowiednia do transportu szerokiego zakresu agresywnych ładunków,w tym rozpuszczalników (z metanolem włącznie),chemikaliów,oczyszczonych i surowych produktów naftowych,olejów roślinnych oraz zwierzęcych. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
-
Do zabezpieczenia przed korozją wewnętrznych powierzchni zbiorników przeznaczonych do przechowywania szerokiego asortymentu produktów, w tym nieprzetworzonej ropy naftowej, mieszanek benzyn bezołowiowych, MTBE, paliw lotniczych oraz wybranych rozpuszczalników aromatycznych i alifatycznych. Może być używany jako niewzmacniany system jednopowłokowy lub w połączeniu z włóknem szklanym, tworząc laminat zbrojony włóknem szklanym.
-
Dwuskładnikowy, bezrozpuszczalnikowy, odporny chemicznie epoksydowo-fenolowy związek uszczelniający opracowany w celu zapewnienia łatwości aplikacji i większej elastyczności w planowaniu aplikacji okładzin zbiorników.
-
Dwuskładnikowa bezrozpuszczalnikowa farba epoksydowa do zabezpieczania zbiorników w ciężkich warunkach eksploatacji. Dla zabezpieczenia antykorozyjnego wewnętrznych powierzchni zbiorników do magazynowania szerokiego asortymentu produktów, w tym ropy naftowej, olejów wazelinowych lub wody pitnej. Nadaje się do wykładania betonowych zbiorników i tac podzbiornikowych.
-
Dwuskładnikowy, wzmocniony płatkami szklanymi winyloester odporny na chemikalia i na ścieranie. Interline 955 jest przeznaczony do stosowania przede wszystkim jako wewnętrzna powłoka w zbiornikach do przechowywania chemikaliów kwaśnych lub mediów gorących w temperaturach do 90°C (194°F).
-
Dwuskładnikowa bezrozpuszczalnikowa farba epoksydowa do zabezpieczania zbiorników w ciężkich warunkach eksploatacji. Dla zabezpieczenia antykorozyjnego wewnętrznych powierzchni zbiorników do magazynowania szerokiego asortymentu produktów, w tym ropy naftowej, olejów wazelinowych lub wody pitnej. Nadaje się do wykładania betonowych zbiorników i tac podzbiornikowych.
-
Jako grunt czasowej ochrony na stal oczyszczoną strumieniowo-ściernie w trakcie aplikacji powłokowych systemów zbiornikowych. Jako uniwersalny grunt ochrony czasowej, wspomagający procedury osuszania stosowane podczas aplikacji powłok zbiornikowych. W pełni kompatybilny grunt zapewniający optymalną jakość nałożonego powłokowego systemu zbiornikowego.
-
Dwuskładnikowa bezrozpuszczalnikowa chemoodporna farba epoksydowo-fenolowa do zabezpieczenia wnętrz zbiorników, odpowiednia do ciężkich warunków eksploatacji. Dla zapewnienia ochrony przed korozją wnętrz zbiorników stalowych przeznaczonych do przechowywania szerokiej gamy produktów, takich jak nieprzetworzona ropa naftowa, mieszanki paliw bezołowiowych, MTBE, alkoholi, paliw lotniczych oraz rozpuszczalników aromatycznych i alifatycznych.
-
Zapewniająca ochronę przeciwkorozyjną wnętrz zbiorników magazynowych cieczy zapalnych, gdzie odprowadzenie ładunków elektrostatycznych jest wymagane dla minimalizacji ryzyka wybuchu. Odporna chemicznie tak na działanie znacznej większości paliw węglowodorowych, jak i etanolu, czyniąc ją dostosowaną do przechowywania biopaliw zawierających dowolne ilości etanolu. Odpowiednia do magazynowania ropy surowej w podwyższonych temperaturach.
-
Dwuskładnikowa, farba epoksydowo-fenolowa novolac do malowania zbiorników ładunkowych. Odpowiednia do transportu szerokiego zakresu agresywnych ładunków, w tym rozpuszczalników, chemikaliów, oczyszczonych i surowych produktów naftowych, olejów roślinnych i zwierzęcych. Do stosowania na nowobudowanych statkach, do konserwacji i naprawy.
-
Dwuskładnikowy, szybkoschnący, modyfikowany podkład do prefabrykacji fosforanu epoksydowego do ręcznego lub automatycznego nakładania natryskowego.
-
Dwuskładnikowy podkład gruntowy do prac na bazie krzemianu cynku, zapewniający dobrą ochronę przed korozją nawet po podgrzaniu do 800 ° C (1472 ° F) i odporność na uszkodzenia spowodowane przez spawanie, cięcie gazowe i owiewki. Nadaje się do szybkich procesów spawalniczych i oferuje kontrolę wymagań dotyczących przygotowania powierzchni wtórnej.
-
Odpowiedni do spawania i cięcia z dużą szybkością, doskonale odporny na uszkodzenia powodowane przez spawanie i cięcie gazem, ograniczający zakres wtórnego przygotowania powierzchni w porównaniu z typowymi wyrobami krzemianowo-cynkowymi. Jako grunt ochrony czasowej (prefabrykacyjny) do ochrony powierzchni stali podczas prefabrykacji i montażu. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Odpowiedni do stosowania na nowe konstrukcje.
-
Interplus 256 jest dwuskładnikowym, epoksydowym podkładem epoksydowym o niskiej zawartości lotnych związków organicznych, o zoptymalizowanych właściwościach użytkowych i wydajności do stosowania w szerokim zakresie temperatur. Szybkoschnąca, wysokowydajna przemysłowa powłoka konserwacyjna, Interplus 256 jest idealna do agresywnych środowisk morskich. Pigmentowany aluminium i MIO dla lepszej ochrony barierowej antykorozyjnej.
-
Wysokiej klasy farba renowacyjna do stosowania na różnorodne powierzchnie, w tym skorodowaną stal przygotowaną ręcznymi i mechanicznymi narzędziami. Szczególnie przeznaczona do niskich temperatur lub, gdy wymagane jest szybkie przemalowywanie. Idealna do stosowania na powierzchnie obrabiane ścierniwem na mokro lub wodą pod bardzo wysokim ciśnieniem. Interplus 356 jest szczególnie przydatny do renowacji konstrukcji przybrzeżnych i w innym agresywnym środowisku, jak rafinerie, zakłady chemiczne, na terenach nadmorskich, zakłady papiernicze, mosty, gdy czyszczenie suchym ścierniwem nie jest możliwe.
-
Jednoskładnikowy żel do usuwania rdzy na bazie wody, który można opisać jako łatwo ulegający biodegradacji zgodnie z testem OECD 301B na wydzielanie CO2.
-
Jednoskładnikowy, wodorozcieńczalny środek do usuwania farby przeznaczony do usuwania pozostałości powłoki z metalowych podłoży.
-
Jako grunt ochrony czasowej powierzchni czyszczonych strumieniowo-ściernie, odpowiedni do stosowania w warunkach zanurzenia i ekspozycji na warunki zewnętrzne. Nadaje się do przemalowywania szeroką gamą systemów wysokiej jakości. Przeznaczony zarówno na konstrukcje nowe jak i remontowane. Można go wykorzystać jako warstwę doszczelniającą powłoki krzemianowo cynkowe w celu zapobiegania wytwarzaniu się soli cynku podczas ekspozycji w warunkach atmosferycznych oraz kraterowaniu kolejnych warstw farb grubopowłokowych.
-
Podkład poliuretanowy o niskiej zawartości LZO, dwuskładnikowy, o wysokiej zawartości części stałych, tolerujący powierzchnię alifatyczną, półprodukt lub wykończenie zdolny do wytwarzania folii o dużej grubości.
-
Zaprawiony roztwór na bazie kwasu fosforowego do obróbki stali ocynkowanej.
-
Głównie przeznaczony do renowacji stali przygotowanej metodami ręcznymi. Szybkie schnięcie powoduje, że jest przydatny na nowe konstrukcje do prefabrykacji. Do stali przygotowanej metodami ręcznymi, może być przemalowywany wieloma farbami nawierzchniowymi, w tym epoksydowymi i poliuretanowymi.
-
Jednoskładnikowy, szybkoschnący, grubopowłokowy grunt alkidowy. Jako grunt na oczyszczone strumieniowo-ściernie konstrukcje po prefabrykacji, nakładany na czas przesyłki, stosowany, gdy wymagane jest szybkie schnięcie oraz możliwość szybkiego operowania i przenoszenia. Przeznaczony do stosowania w umiarkowanym środowisku korozyjnym, takim jak w budynkach komercyjnych, szkołach, szpitalach, itp.
-
Jednoskładnikowy podkład alkidowy zawierający fosforanowy pigment antykorozyjny.
-
Jednoskładnikowy grunt modyfikowany poli (winylobutyralem), wytrawiaczem z kwasu fosforowego, wolny od chromianu cynku.
-
Interprime 820 to wysokowydajny 2-składnikowy podkład epoksydowy. Dzięki obojętnym pigmentom, wypełniaczom i ochronie antykorozyjnej nadaje się do stosowania na wielu podłożach nad i pod wodą.
-
Specjalnie zaprojektowany do aplikacji na stal oczyszczoną strumieniowo-ściernie eksploatowaną w warunkach atmosferycznych. Idealny do stosowania w środowiskach o umiarkowanej korozyjności i tam, gdzie pożądane jest szybkie schnięcie/szybkie przemalowanie. W naprawach i remontach dostępna jest wersja pigmentowana aluminium dla gruntowania powierzchni przygotowanych ręcznie lub czyszczeniem wodą pod bardzo wysokim ciśnieniem (hydroblasting).
-
Interseal 121 jest przeznaczony do zapewnienia doskonałej krótkoterminowej ochrony przed wieloma zanieczyszczeniami, jak pyły, oleje, zatłuszczenia, odpryski szlifierskie, osady rdzy i suchy natrysk powstający podczas aplikacji farb, a także do zapewnienia w pewnym stopniu odporności na ścieranie i zarysowania. Dwojakie właściwości: ochronne i unikalna możliwość „zdzierania” Interseal 121 z istniejących powłok czynią ten wyrób idealnym do stosowania w tych segmentach rynku, gdzie malowane podłoża wymagają czasowej ochrony przed incydentalnym zanieczyszczeniem czy uszkodzeniem podczas transportu lub w procesie montażu konstrukcji. Interseal 121 może znacznie wspomóc redukcję średnio- i długookresowych kosztów napraw powłok poprzez poprawienie produktywności w czasie fabrykacji i wznoszenia konstrukcji.
-
Interseal 670HS o wysokiej zawartości części stałych, niskiej zawartości LZO, dwuskładnikowej, odpornej na uderzenia powierzchni, epoksydowej, zapewnia doskonałą ochronę antykorozyjną w środowisku przemysłowym i na morzu, zarówno w warunkach atmosferycznych, jak i zanurzeniowych. Interseal 670HS nadaje się do stosowania na szeroką gamę podłoży i starych powłok.
-
Szybkoschnące, jedno składnikowa, zmodyfikowane wykończenie akrylowe.
-
W celu zabezpieczenia przed korozją powierzchni części podwodnych statków pływających w lodach,włącznie z lodołamaczami.Zwiększa skuteczność łamania lodu,kontroluje zużycie paliwa poprzez kontrolę chropowatości kadłuba.Może być stosowana na powierzchniach ekranów anod. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
-
Jako odporna na ścieranie powłoka pozwalająca zmniejszyć efekt korozji na skutek uszkodzeń mechanicznych i zapewniająca barierę ochronną w agresywnych środowiskach. Idealna do stosowania jako uniwersalna farba do gruntowania na platformach morskich i dryfujących obiektach produkcyjnych i magazynowych na powierzchniach, takich jak zanurzona część kadłuba, części statków nad powierzchnią wody, struktury zewnętrzne, pokłady, zbiorniki towarowe i balastowe. Można stosować bezpośrednio na mechanicznie przygotowaną powłokę do ochrony czasowej lub odpowiednio przygotowaną nagą stal.