-
Wysokowydajny podkład epoksydowy do wnętrz stalowych, aluminiowych, z TWS i drewna. Znakomita ochrona antykorozyjna i posiada certyfikat rozprzestrzeniania się płomienia na powierzchni. Przy niskim zapotrzebowaniu na przygotowanie, szybkim marszu na czas i niskim zapachu
-
Jednoskładnikowy podkład alkidowy.
-
Jedno opakowanie, wykończenie o wysokim połysku, alkidowe z połyskiem, które można łatwo utrzymać.
-
Jednoskładnikowy emalia alkidowo-błyszcząca.
-
Jednoskładnikowa, dobrze widoczna powłoka na bazie alkidów.
-
Jednoskładnikowy lakier alkidowy o wysokim połysku i dobrej trwałości. Do wewnętrznych i zewnętrznych konstrukcji drewnianych. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy lub konserwacji podczas rejsu.
-
Dwuskładnikowe powłoki cynkowe zgodne z LZO (340 g / l)
-
Jasnobarwna, bezrozpuszczalnikowa, bez smoły, dwuskładnikowa epoksydowa powłoka zbiornika ładunkowego.
-
Dwuskładnikowa, epoksydowa powłoka epoksydowa, zapewniająca dużą odporność na ładunki.
-
Wszechstronna, cienkowarstwowa epoksydowa fenolowa podszewka zbiornika z wydłużonym interwałem przemalowania do 30 dni, Interline 850 rozszerza twoje możliwości podczas planowania konserwacji. Można go stosować bezpośrednio na metal, ponieważ zarówno utrzymuje podkład, jak i buduje powłokę w systemie, a ze zbiornikami powracającymi do eksploatacji w ciągu zaledwie pięciu dni, Interline 850 może dodatkowo poprawić harmonogram.
-
Odpowiednia do transportu szerokiego zakresu agresywnych ładunków,w tym rozpuszczalników (z metanolem włącznie),chemikaliów,oczyszczonych i surowych produktów naftowych,olejów roślinnych oraz zwierzęcych. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
-
Dwuskładnikowa bezrozpuszczalnikowa farba epoksydowa do zabezpieczania zbiorników w ciężkich warunkach eksploatacji. Dla zabezpieczenia antykorozyjnego wewnętrznych powierzchni zbiorników do magazynowania szerokiego asortymentu produktów, w tym ropy naftowej, olejów wazelinowych lub wody pitnej. Nadaje się do wykładania betonowych zbiorników i tac podzbiornikowych.
-
Dwuskładnikowa bezrozpuszczalnikowa farba epoksydowa do zabezpieczania zbiorników w ciężkich warunkach eksploatacji. Dla zabezpieczenia antykorozyjnego wewnętrznych powierzchni zbiorników do magazynowania szerokiego asortymentu produktów, w tym ropy naftowej, olejów wazelinowych lub wody pitnej. Nadaje się do wykładania betonowych zbiorników i tac podzbiornikowych.
-
Dwuskładnikowa, farba epoksydowo-fenolowa novolac do malowania zbiorników ładunkowych. Odpowiednia do transportu szerokiego zakresu agresywnych ładunków, w tym rozpuszczalników, chemikaliów, oczyszczonych i surowych produktów naftowych, olejów roślinnych i zwierzęcych. Do stosowania na nowobudowanych statkach, do konserwacji i naprawy.
-
Dwuskładnikowy podkład gruntowy do prac na bazie krzemianu cynku, zapewniający dobrą ochronę przed korozją nawet po podgrzaniu do 800 ° C (1472 ° F) i odporność na uszkodzenia spowodowane przez spawanie, cięcie gazowe i owiewki. Nadaje się do szybkich procesów spawalniczych i oferuje kontrolę wymagań dotyczących przygotowania powierzchni wtórnej.
-
Odpowiedni do spawania i cięcia z dużą szybkością, doskonale odporny na uszkodzenia powodowane przez spawanie i cięcie gazem, ograniczający zakres wtórnego przygotowania powierzchni w porównaniu z typowymi wyrobami krzemianowo-cynkowymi. Jako grunt ochrony czasowej (prefabrykacyjny) do ochrony powierzchni stali podczas prefabrykacji i montażu. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Odpowiedni do stosowania na nowe konstrukcje.
-
Jako grunt ochrony czasowej powierzchni czyszczonych strumieniowo-ściernie, odpowiedni do stosowania w warunkach zanurzenia i ekspozycji na warunki zewnętrzne. Nadaje się do przemalowywania szeroką gamą systemów wysokiej jakości. Przeznaczony zarówno na konstrukcje nowe jak i remontowane. Można go wykorzystać jako warstwę doszczelniającą powłoki krzemianowo cynkowe w celu zapobiegania wytwarzaniu się soli cynku podczas ekspozycji w warunkach atmosferycznych oraz kraterowaniu kolejnych warstw farb grubopowłokowych.
-
Głównie przeznaczony do renowacji stali przygotowanej metodami ręcznymi. Szybkie schnięcie powoduje, że jest przydatny na nowe konstrukcje do prefabrykacji. Do stali przygotowanej metodami ręcznymi, może być przemalowywany wieloma farbami nawierzchniowymi, w tym epoksydowymi i poliuretanowymi.
-
Jednoskładnikowy, szybkoschnący, grubopowłokowy grunt alkidowy. Jako grunt na oczyszczone strumieniowo-ściernie konstrukcje po prefabrykacji, nakładany na czas przesyłki, stosowany, gdy wymagane jest szybkie schnięcie oraz możliwość szybkiego operowania i przenoszenia. Przeznaczony do stosowania w umiarkowanym środowisku korozyjnym, takim jak w budynkach komercyjnych, szkołach, szpitalach, itp.
-
Jednoskładnikowy podkład alkidowy zawierający fosforanowy pigment antykorozyjny.
-
Jednoskładnikowy grunt modyfikowany poli (winylobutyralem), wytrawiaczem z kwasu fosforowego, wolny od chromianu cynku.
-
Interprime 820 to wysokowydajny 2-składnikowy podkład epoksydowy. Dzięki obojętnym pigmentom, wypełniaczom i ochronie antykorozyjnej nadaje się do stosowania na wielu podłożach nad i pod wodą.
-
Szybkoschnące, jedno składnikowa, zmodyfikowane wykończenie akrylowe.
-
W celu zabezpieczenia przed korozją powierzchni części podwodnych statków pływających w lodach,włącznie z lodołamaczami.Zwiększa skuteczność łamania lodu,kontroluje zużycie paliwa poprzez kontrolę chropowatości kadłuba.Może być stosowana na powierzchniach ekranów anod. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
-
Jako odporna na ścieranie powłoka pozwalająca zmniejszyć efekt korozji na skutek uszkodzeń mechanicznych i zapewniająca barierę ochronną w agresywnych środowiskach. Idealna do stosowania jako uniwersalna farba do gruntowania na platformach morskich i dryfujących obiektach produkcyjnych i magazynowych na powierzchniach, takich jak zanurzona część kadłuba, części statków nad powierzchnią wody, struktury zewnętrzne, pokłady, zbiorniki towarowe i balastowe. Można stosować bezpośrednio na mechanicznie przygotowaną powłokę do ochrony czasowej lub odpowiednio przygotowaną nagą stal.
-
Wysokiej jakości dwuskładnikowa odporna na ścieranie czysto epoksydowa farba ograniczająca uszkodzenia mechaniczne i dalsze rozprzestrzenianie się korozji. Odpowiednia do ładowni i na kadłuby statków pływających w lodach. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Do stosowania podczas konserwacji i remontu.
-
Dwuskładnikowa, elastomerowa powłoka silikonowa bez dodatku biocydów.
-
W celu wzmocnienia adhezji między warstwą specyfikowanego gruntu oraz finalną warstwą farby Intersleek 757.Również do stosowania jako grunt dla farby nawierzchniowej Intersleek 757 na podłożu z gumy. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
-
Trójskładnikowa farba elastomerowa silikonowa uwalniająca porosty. Do stosowania na nowo budowanych statkach, do konserwacji i naprawy.
-
Opatentowana trzypakietowa fluoropolimerowa powłoka antyadhezyjna bez dodatku biocydów
-
Do ochrony stali w rejonach, gdzie wymagana jest wysoka odporność na ścieranie i korozję, w tym na strefach bryzgów platform wiertniczych, molach, pokładach, mostach, zakładach chemicznych, celulozowo-papierniczych, i stacjach uzdatniania wody. Doskonała odporność na delaminację katodową zapewnia dobrą kompatybilność z systemami ochrony protektorowej i katodowej z zewnętrznego źródła, czyniąc Interzone 1000 szczególnie odpowiednim dla długoterminowej ochrony konstrukcji podmorskich. Jako część pokładowa systemu antypoślizgowego w połączeniu z odpowiednim kruszywem.
-
Powłoka przeznaczona do ochrony stali w agresywnych środowiskach, gdzie wymagana jest wysoka odporność na ścieranie i korozję, w tym w strefie bryzgów na przybrzeżnych platformach wiertniczych, pali pirsów, urządzeń załadunkowych statków, na molach, pokładach, mostach, w zakładach chemicznych, celulozowo-papierniczych i stacjach uzdatniania wody. Szczególnie nadający się do wytworzenia wytrzymałego systemu antypoślizgowego na pokładach, jeśli stosowany jest z odpowiednim kruszywem. Interzone 485 idealnie nadaje się dla lądowisk helikopterów, rejonów roboczych i przejść na wieżach wiertniczych. Doskonała odporność na delaminację katodową zapewnia dobrą kompatybilność z systemami ochrony protektorowej i katodowej zasilanej z zewnętrznego źródła. Interzone 485 szczególnie nadaje się jako długoterminowa ochrona konstrukcji podmorskich, jak też jako zabezpieczenie rurociągów na gorącą ropę lub gaz chronione katodowo, aplikowane na terenie budowy lub w wytwórni konstrukcji. Jako zabezpieczenie wewnętrzne zbiorników na muł płuczkowy (np. CIL/CIP) w kopalniach złota.
-
Dla ochrony konstrukcji stalowych we wszystkich korozyjnych środowiskach, w tym w strefach bryzgów na konstrukcjach przybrzeżnych, pod pokładami, na pokładach, częściach nadwodnych, palach, zakładach celulozowo-papierniczych, mostach i zakładach chemicznych. Dla zapewnienia doskonałej długoterminowej ochrony przed korozją oraz ścieraniem na konstrukcjach nowych oraz przeznaczonych do konserwacji. Jako część pokładowego systemu antypoślizgowego w połączeniu z odpowiednim kruszywem.
-
Głównie jako powłoka konserwacyjna stref bryzgów na konstrukcjach morskich i przybrzeżnych. Możliwość kontynuowania procesu utwardzania w warunkach zanurzenia czyni go niezastąpionym w rejonach pływów. Może być aplikowany na rdzę nalotową i zawilgocone powierzchnie. Interzone 954 znalazł również szerokie zastosowanie w wielu innych środowiskach korozyjnych, w tym zakładach celulozowo-papierniczych, chemicznych, na molach i śluzach. Jako część pokładowego systemu antypoślizgowego w połączeniu z odpowiednim kruszywem.