Produkty

Aby filtrować, zaznacz interesujące Cię grupy produktów

Morze

Morze

Przemysł

Przemysł

Budownictwo

Budownictwo

Automotive

Automotive

  • Jako grunt na konstrukcje stalowe przeznaczony do stosowania w szerokim zakresie agresywnych środowisk, w tym na konstrukcjach przybrzeżnych, zakładach chemicznych oraz petrochemicznych, budynkach przemysłowych, zakładach celulozowo-papierniczych, elektrowniach i mostach. Nadaje się do przemalowywania w ciągu 3 godzin w większości warunków klimatycznych, przez co przyspiesza produkcję i przerób w wytwórni konstrukcji. Może być również stosowana na terenie budowy jako szybkoschnąca farba konserwacyjna.
  • Jako grunt na konstrukcje stalowe przeznaczony do stosowania w szerokiej zakresie środowisk, w tym na konstrukcjach przybrzeżnych, zakładach chemicznych oraz petrochemicznych, budynkach przemysłowych, zakładach celulozowo-papierniczych, elektrowniach i mostach. Nadaje się do przemalowywania w ciągu 7 godzin w większości warunków klimatycznych, przez co przyspiesza produkcję i przerób w wytwórni konstrukcji. Zapewnia szybkie utwardzanie nawet w niskich temperaturach często spotykanych przy konserwacyjnych pracach malarskich.
  • Dwuskładnikowy podkład epoksydowo-fosforanowo-cynkowy / mikowy tlenek żelaza, opracowany w oparciu o zastrzeżoną technologię polimerową, która zapewnia szybkie utwardzanie i przemalowanie nawet w niskich temperaturach. Produkt o wysokiej zawartości części stałych i niskiej zawartości LZO.
  • Dwuskładnikowy podkład o wysokiej zawartości części stałych, niskiej zawartości lotnych związków organicznych, fosforanu epoksydowo-cynkowego / mikowego tlenku żelaza, oferujący doskonałą ochronę barierową, utwardzanie w niskiej temperaturze i szybkie przemalowanie.
  • Grubopowłokowa międzywarstwa zapewniająca doskonałą ochronę barierową, będąc elementem systemu malarskiego wysokiej jakości. Odpowiednia do stosowania w agresywnych środowiskach, w tym na konstrukcjach morskich i przybrzeżnych, mostach, zakładach chemicznych i petrochemicznych, elektrowniach, zakładach celulozowopapierniczych i budynkach przemysłowych. Może być stosowana jako powłoka barierowa aplikowana bezpośrednio na stal w nieagresywnych środowiskach. Zawartość błyszczu żelazowego (MIO) wzmacnia efekt barierowy i stwarza możliwość przedłużenia maksymalnego czasu przemalowywania systemu, czyniąc ten produkt idealnym do aplikacji w wytwórni konstrukcji przed transportem, z końcowym malowaniem na terenie budowy. Szybkie utwardzanie i właściwości dotyczące przemalowywania Intercure 420 zapewniają elastyczność produkcji, czyniąc Intercure 420 odpowiednim do stosowania zarówno na konstrukcjach nowych, jak i w konserwacyjnych pracach malarskich na terenie budowy
  • Jako grubopowłokowa międzywarstwa zapewniająca doskonałą ochronę barierową w wysokiej jakości systemach do agresywnych środowisk, jak konstrukcje przybrzeżne, mosty, zakłady chemiczne i petrochemiczne oraz elektrownie. Zawartość blaszkowatego tlenku żelaza zwiększa zarówno efekt barierowy, jak i poprawia możliwość przemalowania systemu po długim czasie, czyniąc materiał idealnie przydatnym do aplikacji w wytwórni konstrukcji przed transportem i końcowym malowaniem na budowie. Szybkie utwardzanie i wydłużony czas przemalowania Intercure 420HS zapewniają elastyczność produkcji, czyniąc ten produkt odpowiednim do stosowania zarówno na nowe konstrukcje, jak i na budowie jako powłokę renowacyjną.
  • Interfill 833 jest łatwym do szlifowania, wypełniaczem, który koryguje drobne wady powierzchni przed nałożeniem ostatniej warstwy. Miękki i łatwy w użyciu, można go nakładać za pomocą szpachelki, noża do napełniania lub listwy owiewkowej.
  • Może być zastosowany na odpowiednio przygotowane powierzchnie zarówno na konstrukcjach nowych, jak też jako grunt do prac konserwacyjnych w szerokiej gamie systemów antykorozyjnych do stosowania na konstrukcjach przybrzeżnych, chemicznych oraz petrochemicznych, celulozowopapierniczych oraz mostach. Szybkie schnięcie oraz wydłużony czas przemalowywania czynią ten produkt doskonałym podkładem do aplikacji w wytwórni konstrukcji przed wykonaniem pełnego systemu na terenie budowy. Intergard 1251 zapewnia dobrą odporność na ścieranie, która minimalizuje uszkodzenia mechaniczne podczas transportu pomiędzy wytwórnią a budową.
  • Może być zastosowany na odpowiednio przygotowane powierzchnie zarówno na konstrukcjach nowych, jak też jako grunt do prac konserwacyjnych w szerokiej gamie systemów antykorozyjnych do stosowania na konstrukcjach przybrzeżnych, chemicznych oraz petrochemicznych, celulozowo-papierniczych oraz mostach. Szybkie schnięcie oraz wydłużony czas przemalowywania czynią ten produkt doskonałym podkładem do aplikacji w wytwórni konstrukcji przed wykonaniem pełnego systemu na terenie budowy. Intergard 251 zapewnia dobrą odporność na ścieranie, która minimalizuje uszkodzenia mechaniczne podczas transportu pomiędzy wytwórnią a budową.
  • Do gruntowania odpowiednio przygotowanych podłoży na nowej budowie i w remoncie, jako podkład dla szerokiej gamy systemów antykorozyjnych. Może być stosowany w przemyśle petrochemicznym, chemicznym, papierniczym, do zabezpieczania mostów i konstrukcji offshore.
  • Jako warstwa wiążąca między farbami przeciwkorozyjnymi a farbami przeciwporostowymi,a także kosmetycznymi nawierzchniowymi w celu zapewnienia maksymalnej adhezji systemu oraz jakości na zewnętrznych powierzchniach kadłubów statków. Jako warstwa uszczelniająca na powłoki farb przeciwporostowych zawierających trójbutylocynę (TBT) Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy lub konserwacji podczas rejsu.
  • Dwuskładnikowy podkład / podkład / podkład epoksydowy.
  • Dwuskładnikowy epoksydowy podkład antykorozyjny.
  • Farba gruntowa ogólnego zastosowania na rejonach nie będących w stałym zanurzeniu. Do stosowania w nowej budowie.
  • Do skutecznego doszczelniania gruntów krzemianowo-cynkowych w celu zapobiegania kraterowaniu następnych warstw. Może być także stosowany do doszczelniania natryskiwanej na gorąco powłoki cynkowej lub aluminiowej jako samodzielne wymalowanie jednowarstwowe, lub jako podkład pod odpowiednią powłokę nawierzchniową, gdy jest to wymagane. Intergard 405 jest odpowiedni do stosowania jako składnik systemów powłokowych w wielu środowiskach o wysokiej korozyjności, jak konstrukcje przybrzeżne, instalacje petrochemiczne i chemiczne, mosty, rafinerie, zakłady celulozowo-papiernicze i elektrownie.
  • Dwuskładnikowa żywica epoksydowa o wysokiej jakości, wysokiej wydajności i doskonałej odporności chemicznej i na ścieranie.
  • Jako grubopowłokowy epoksyd w celu polepszenia ochrony barierowej szeregu systemów antykorozyjnych i w szerokiej gamie środowisk jak np. na konstrukcjach przybrzeżnych, zakładach petrochemicznych, celulozowopapierniczych i mostach. Odpowiedni do stosowania na konstrukcjach nowych jak też przeznaczonych do konserwacji, jako część systemu antykorozyjnego. Wariant z błyszczem żelazowym (MIO) zapewnia długoterminowy okres przemalowywania, ułatwia aplikację w wytwórni dając możliwość końcowego przemalowywania na terenie budowy.
  • Jasny, epoksydowy uniwersalny podkład.
  • Jasnobarwny, epoksydowy uniwersalny podkład, który nadaje się do obróbki zimą w temperaturze do -5 ° C.
  • Dwuskładnikowa, epoksydowa farba nawierzchniowa przeznaczona do aplikacji pędzlem, wałkiem i natryskiem.
  • Jasnobarwny, czysty epoksydowy uniwersalny podkład o dobrej odporności na ścieranie i właściwościach antykorozyjnych. Nadaje się do stosowania w niskich temperaturach (do -5 ° C).
  • Wysokowydajny podkład epoksydowy do wnętrz stalowych, aluminiowych, z TWS i drewna. Znakomita ochrona antykorozyjna i posiada certyfikat rozprzestrzeniania się płomienia na powierzchni. Przy niskim zapotrzebowaniu na przygotowanie, szybkim marszu na czas i niskim zapachu
  • Jednoskładnikowy podkład alkidowy.
  • Jedno opakowanie, wykończenie o wysokim połysku, alkidowe z połyskiem, które można łatwo utrzymać.
  • Jednoskładnikowy emalia alkidowo-błyszcząca.
  • Jednoskładnikowa, dobrze widoczna powłoka na bazie alkidów.
  • Jednoskładnikowy lakier alkidowy o wysokim połysku i dobrej trwałości. Do wewnętrznych i zewnętrznych konstrukcji drewnianych. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy lub konserwacji podczas rejsu.
  • Dwuskładnikowe powłoki cynkowe zgodne z LZO (340 g / l)
  • Jasnobarwna, bezrozpuszczalnikowa, bez smoły, dwuskładnikowa epoksydowa powłoka zbiornika ładunkowego.
  • Dwuskładnikowa, epoksydowa powłoka epoksydowa, zapewniająca dużą odporność na ładunki.
  • Wszechstronna, cienkowarstwowa epoksydowa fenolowa podszewka zbiornika z wydłużonym interwałem przemalowania do 30 dni, Interline 850 rozszerza twoje możliwości podczas planowania konserwacji. Można go stosować bezpośrednio na metal, ponieważ zarówno utrzymuje podkład, jak i buduje powłokę w systemie, a ze zbiornikami powracającymi do eksploatacji w ciągu zaledwie pięciu dni, Interline 850 może dodatkowo poprawić harmonogram.
  • Odpowiednia do transportu szerokiego zakresu agresywnych ładunków,w tym rozpuszczalników (z metanolem włącznie),chemikaliów,oczyszczonych i surowych produktów naftowych,olejów roślinnych oraz zwierzęcych. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
  • Dwuskładnikowa bezrozpuszczalnikowa farba epoksydowa do zabezpieczania zbiorników w ciężkich warunkach eksploatacji. Dla zabezpieczenia antykorozyjnego wewnętrznych powierzchni zbiorników do magazynowania szerokiego asortymentu produktów, w tym ropy naftowej, olejów wazelinowych lub wody pitnej. Nadaje się do wykładania betonowych zbiorników i tac podzbiornikowych.
  • Dwuskładnikowa bezrozpuszczalnikowa farba epoksydowa do zabezpieczania zbiorników w ciężkich warunkach eksploatacji. Dla zabezpieczenia antykorozyjnego wewnętrznych powierzchni zbiorników do magazynowania szerokiego asortymentu produktów, w tym ropy naftowej, olejów wazelinowych lub wody pitnej. Nadaje się do wykładania betonowych zbiorników i tac podzbiornikowych.
  • Dwuskładnikowa, farba epoksydowo-fenolowa novolac do malowania zbiorników ładunkowych. Odpowiednia do transportu szerokiego zakresu agresywnych ładunków, w tym rozpuszczalników, chemikaliów, oczyszczonych i surowych produktów naftowych, olejów roślinnych i zwierzęcych. Do stosowania na nowobudowanych statkach, do konserwacji i naprawy.
  • Dwuskładnikowy podkład gruntowy do prac na bazie krzemianu cynku, zapewniający dobrą ochronę przed korozją nawet po podgrzaniu do 800 ° C (1472 ° F) i odporność na uszkodzenia spowodowane przez spawanie, cięcie gazowe i owiewki. Nadaje się do szybkich procesów spawalniczych i oferuje kontrolę wymagań dotyczących przygotowania powierzchni wtórnej.
  • Odpowiedni do spawania i cięcia z dużą szybkością, doskonale odporny na uszkodzenia powodowane przez spawanie i cięcie gazem, ograniczający zakres wtórnego przygotowania powierzchni w porównaniu z typowymi wyrobami krzemianowo-cynkowymi. Jako grunt ochrony czasowej (prefabrykacyjny) do ochrony powierzchni stali podczas prefabrykacji i montażu. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Odpowiedni do stosowania na nowe konstrukcje.
  • Jako grunt ochrony czasowej powierzchni czyszczonych strumieniowo-ściernie, odpowiedni do stosowania w warunkach zanurzenia i ekspozycji na warunki zewnętrzne. Nadaje się do przemalowywania szeroką gamą systemów wysokiej jakości. Przeznaczony zarówno na konstrukcje nowe jak i remontowane. Można go wykorzystać jako warstwę doszczelniającą powłoki krzemianowo cynkowe w celu zapobiegania wytwarzaniu się soli cynku podczas ekspozycji w warunkach atmosferycznych oraz kraterowaniu kolejnych warstw farb grubopowłokowych.
  • Głównie przeznaczony do renowacji stali przygotowanej metodami ręcznymi. Szybkie schnięcie powoduje, że jest przydatny na nowe konstrukcje do prefabrykacji. Do stali przygotowanej metodami ręcznymi, może być przemalowywany wieloma farbami nawierzchniowymi, w tym epoksydowymi i poliuretanowymi.
  • Jednoskładnikowy podkład alkidowy zawierający fosforanowy pigment antykorozyjny.
  • Jednoskładnikowy grunt modyfikowany poli (winylobutyralem), wytrawiaczem z kwasu fosforowego, wolny od chromianu cynku.
  • Interprime 820 to wysokowydajny 2-składnikowy podkład epoksydowy. Dzięki obojętnym pigmentom, wypełniaczom i ochronie antykorozyjnej nadaje się do stosowania na wielu podłożach nad i pod wodą.
  • Szybkoschnące, jedno składnikowa, zmodyfikowane wykończenie akrylowe.
  • W celu zabezpieczenia przed korozją powierzchni części podwodnych statków pływających w lodach,włącznie z lodołamaczami.Zwiększa skuteczność łamania lodu,kontroluje zużycie paliwa poprzez kontrolę chropowatości kadłuba.Może być stosowana na powierzchniach ekranów anod. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
  • Jako odporna na ścieranie powłoka pozwalająca zmniejszyć efekt korozji na skutek uszkodzeń mechanicznych i zapewniająca barierę ochronną w agresywnych środowiskach. Idealna do stosowania jako uniwersalna farba do gruntowania na platformach morskich i dryfujących obiektach produkcyjnych i magazynowych na powierzchniach, takich jak zanurzona część kadłuba, części statków nad powierzchnią wody, struktury zewnętrzne, pokłady, zbiorniki towarowe i balastowe. Można stosować bezpośrednio na mechanicznie przygotowaną powłokę do ochrony czasowej lub odpowiednio przygotowaną nagą stal.
  • Wysokiej jakości dwuskładnikowa odporna na ścieranie czysto epoksydowa farba ograniczająca uszkodzenia mechaniczne i dalsze rozprzestrzenianie się korozji. Odpowiednia do ładowni i na kadłuby statków pływających w lodach. Odpowiednia do stosowania w obecności kontrolowanej ochrony katodowej. Do stosowania podczas konserwacji i remontu.
  • Dwuskładnikowa, elastomerowa powłoka silikonowa bez dodatku biocydów.
  • W celu wzmocnienia adhezji między warstwą specyfikowanego gruntu oraz finalną warstwą farby Intersleek 757.Również do stosowania jako grunt dla farby nawierzchniowej Intersleek 757 na podłożu z gumy. Do stosowania na nowobudowanych statkach,do konserwacji i naprawy.
  • Trójskładnikowa farba elastomerowa silikonowa uwalniająca porosty. Do stosowania na nowo budowanych statkach, do konserwacji i naprawy.
  • Opatentowana trzypakietowa fluoropolimerowa powłoka antyadhezyjna bez dodatku biocydów