Petrochemia

  • Jednoskładnikowe wodorozcieńczalne wykończenie opracowane na bazie odpornej na warunki atmosferyczne technologii kopolimeru akrylowego.
  • Jako grunt na konstrukcje stalowe przeznaczony do stosowania w szerokim zakresie agresywnych środowisk, w tym na konstrukcjach przybrzeżnych, zakładach chemicznych oraz petrochemicznych, budynkach przemysłowych, zakładach celulozowo-papierniczych, elektrowniach i mostach. Nadaje się do przemalowywania w ciągu 3 godzin w większości warunków klimatycznych, przez co przyspiesza produkcję i przerób w wytwórni konstrukcji. Może być również stosowana na terenie budowy jako szybkoschnąca farba konserwacyjna.
  • Jako grunt na konstrukcje stalowe przeznaczony do stosowania w szerokiej zakresie środowisk, w tym na konstrukcjach przybrzeżnych, zakładach chemicznych oraz petrochemicznych, budynkach przemysłowych, zakładach celulozowo-papierniczych, elektrowniach i mostach. Nadaje się do przemalowywania w ciągu 7 godzin w większości warunków klimatycznych, przez co przyspiesza produkcję i przerób w wytwórni konstrukcji. Zapewnia szybkie utwardzanie nawet w niskich temperaturach często spotykanych przy konserwacyjnych pracach malarskich.
  • Dwuskładnikowy podkład epoksydowo-fosforanowo-cynkowy / mikowy tlenek żelaza, opracowany w oparciu o zastrzeżoną technologię polimerową, która zapewnia szybkie utwardzanie i przemalowanie nawet w niskich temperaturach. Produkt o wysokiej zawartości części stałych i niskiej zawartości LZO.
  • Dwuskładnikowy podkład o wysokiej zawartości części stałych, niskiej zawartości lotnych związków organicznych, fosforanu epoksydowo-cynkowego / mikowego tlenku żelaza, oferujący doskonałą ochronę barierową, utwardzanie w niskiej temperaturze i szybkie przemalowanie.
  • Grubopowłokowa międzywarstwa zapewniająca doskonałą ochronę barierową, będąc elementem systemu malarskiego wysokiej jakości. Odpowiednia do stosowania w agresywnych środowiskach, w tym na konstrukcjach morskich i przybrzeżnych, mostach, zakładach chemicznych i petrochemicznych, elektrowniach, zakładach celulozowopapierniczych i budynkach przemysłowych. Może być stosowana jako powłoka barierowa aplikowana bezpośrednio na stal w nieagresywnych środowiskach. Zawartość błyszczu żelazowego (MIO) wzmacnia efekt barierowy i stwarza możliwość przedłużenia maksymalnego czasu przemalowywania systemu, czyniąc ten produkt idealnym do aplikacji w wytwórni konstrukcji przed transportem, z końcowym malowaniem na terenie budowy. Szybkie utwardzanie i właściwości dotyczące przemalowywania Intercure 420 zapewniają elastyczność produkcji, czyniąc Intercure 420 odpowiednim do stosowania zarówno na konstrukcjach nowych, jak i w konserwacyjnych pracach malarskich na terenie budowy
  • Jako grubopowłokowa międzywarstwa zapewniająca doskonałą ochronę barierową w wysokiej jakości systemach do agresywnych środowisk, jak konstrukcje przybrzeżne, mosty, zakłady chemiczne i petrochemiczne oraz elektrownie. Zawartość blaszkowatego tlenku żelaza zwiększa zarówno efekt barierowy, jak i poprawia możliwość przemalowania systemu po długim czasie, czyniąc materiał idealnie przydatnym do aplikacji w wytwórni konstrukcji przed transportem i końcowym malowaniem na budowie. Szybkie utwardzanie i wydłużony czas przemalowania Intercure 420HS zapewniają elastyczność produkcji, czyniąc ten produkt odpowiednim do stosowania zarówno na nowe konstrukcje, jak i na budowie jako powłokę renowacyjną.
  • Dwukomponentowa, akrylowana polisiloksanowa farba nawierzchniowa o wysokich własnościach użytkowych, pozwalająca na przedłużenie okresu trwałości do pierwszego remontu jeśli została użyta na systemie antykorozyjnym o wysokich własnościach ochronnych. Interfine 2080 zapewnia doskonały połysk i długotrwałe utrzymanie koloru, znacznie podwyższając odporność na żółknięcie i kredowanie w porównaniu z typowymi powłokami nawierzchniowymi jak modyfikowane akryle lub poliuretany. Interfine 2080 tworzy twardą, odporną powłokę, jeśli aplikowany na odpowiednio zagruntowane podłoża, wykazując dobrą odporność na ścieranie. Przystosowany do aplikacji natryskowej lub wałkiem w warunkach warsztatowych i na budowie. Idealne rozwiązanie, gdy miejscowe ustawodawstwo nie dopuszcza stosowania farb z izocyjanianami. Dostosowany do tych fragmentów rynku, gdzie wysokie standardy wyglądu i estetyki są podstawowym wymaganiem, jak np. konstrukcje stadionów, mostów, wież wiertniczych, statków typu FSPO, zbiorników magazynowych produktów naftowych, instalacji chemicznych i petrochemicznych, papierni i elektrowni, jak też do tych konstrukcji stalowych gdzie przedstawiono wymagania estetyczne.
  • Jako farba nawierzchniowa do stosowania zarówno na konstrukcjach nowych, jak i w pracach konserwacyjnych na konstrukcjach przemysłowych. Odpowiedni do stosowania w szerokim zakresie agresywnych środowisk, w tym na konstrukcjach morskich i przybrzeżnych, petrochemicznych, mostach, zakładach celulozowopapierniczych i elektrowniach. Nadaje się do aplikacji zarówno na terenie budowy, jak i w wytwórni konstrukcji i jest idealny tam, gdzie przepisy prawne zabraniają stosowania izocyjanianów oraz ograniczają poziom emisji rozpuszczalników.
  • Dwuskładnikowa akrylowo-epoksydowa, bez izocyjanianów dekoracyjna farba nawierzchniowa. Interfine 691 jest porównywalny z typowymi dekoracyjnymi nawierzchniowymi powłokami poliuretanowymi, nadającymi się do przemalowywania. Jako powłoka nawierzchniowa na nowe konstrukcje i do renowacji przemysłowych. Do stosowania w różnorodnym agresywnym środowisku, w tym na konstrukcje przybrzeżne, petrochemiczne, mosty, zakłady papiernicze, energetyczne. Przeznaczony do nakładania na budowie i prefabrykacji, szczególnie, gdy prawnie zabronione jest stosowanie izocyjanianów.
  • Dwuskładnikowa farba nawierzchniowa wysokiej jakości o wysokiej zawartości części stałych, nie zawierająca izocyjanianów, odpowiadająca wymogom prawnym dotyczącym emisji lotnych związków organicznych. Zapewnia wydłużony czas użytkowania do czasu wykonania pierwszych prac konserwacyjnych, jeśli jest stosowana jako część systemu antykorozyjnego wysokiej wytrzymałości. Interfine 878 zapewnia doskonały połysk i utrzymanie koloru oraz znacznie zwiększoną odporność na żółknięcie i kredowanie w porównaniu z typowymi farbami nawierzchniowymi, w tym katalizowanymi farbami akrylowymi oraz nawierzchniowymi farbami poliuretanowymi. Interfine 878 jest mocną, odporną na ciężkie warunki farbą nawierzchniową przeznaczoną do aplikacji na odpowiednio zagruntowaną stal. Charakteryzuje się dobrą elastycznością, odpornością na ścieranie i zapewnia ochronę przed rozpryskami i zachlapaniami szeroką gamą chemikaliów, takich jak kwasy, alkalia, rozpuszczalniki i roztwory soli. Nadaje się do aplikacji natryskowej oraz wałkiem zarówno na konstrukcje nowe, jak i przeznaczone do konserwacji i jest idealnym rozwiązaniem tam, gdzie przepisy zabraniają używania izocyjanianów i ograniczają poziomy emisji rozpuszczalników. Do stosowania w tych sektorach rynku, gdzie podstawowym wymaganiem jest wysokich standard w aspekcie dekoracyjności i estetyki. Zalicza się tutaj konstrukcje stalowe o wysokch wymaganiach, takie jak stadiony sportowe, mosty, platformy przybrzeżne, statki przetwórnie, zbiorniki magazynowe, zakłady chemiczne i petrochemiczne, zakłady celulozowo-papiernicze i przemysł energetyczny, a oprócz tego generalne przemysłowe oraz komercyjne konstrukcje stalowe, gdzie ważna jest estetyka.
  • Opatentowana (US 6,281,321 oraz EP 0 941290) dwuskładnikowa nieorganiczna hybrydowa farba nawierzchniowa o doskonałych własnościach i wysokiej zawartości substancji stałych, nie zawierająca wolnych izocyjanianów. Interfine 979 wykazuje znacząco wyższą trwałość połysku i koloru od tradycyjnych poliuretanów , jak również poprawę tych własności w stosunku do pierwszej generacji polisiloksanów modyfikowanych żywicami epoksydowymi. Interfine 979 wykazuje taką samą odporność antykorozyjną i lepsze właściwości mechaniczne w stosunku do tradycyjnych systemów epoksydowych. Interfine 979 jest polisiloksanową farbą nawierzchniową należącą do grupy farb International o najwyższej jakości. Zaprojektowana do zapewnienia doskonałego długoterminowego utrzymania koloru i połysku oraz wydłużonego czasu do momentu wykonania pierwszych prac konserwacyjnych, jeśli jest stosowana jako części systemu antykorozyjnego wysokiej jakości. Interfine 979 jest przeznaczony do stosowania w tych sektorach rynku, w których ważne jest wrażenie wizualne i wymagany jest wysoki standard dekoracyjności. Zalicza się tu konstrukcje takie jak mosty, konstrukcje przybrzeżne i zbiorniki magazynowe, a oprócz tego generalne przemysłowe i komercyjne konstrukcje stalowe, dla których wysoka dekoracyjność stanowi podstawowe wymaganie. Podwójne korzyści wynikające z ochrony antykorozyjnej oraz wysokiego standardu dekoracyjnego zapewnianych przez Interfine 979 oznaczają, że oprócz doskonałej trwałości produkt służy również jako efektywna powłoka barierowa podobna do tradycyjnych epoksydowych farb międzywarstwowych i jako taka pozwala na zredukowanie całkowitej liczby warstw, jakie są wymagane w wielopowłokowym systemie wysokiej jakości, oszczędzając koszty i zwiększając produktywność podczas aplikacji.
  • Może być zastosowany na odpowiednio przygotowane powierzchnie zarówno na konstrukcjach nowych, jak też jako grunt do prac konserwacyjnych w szerokiej gamie systemów antykorozyjnych do stosowania na konstrukcjach przybrzeżnych, chemicznych oraz petrochemicznych, celulozowopapierniczych oraz mostach. Szybkie schnięcie oraz wydłużony czas przemalowywania czynią ten produkt doskonałym podkładem do aplikacji w wytwórni konstrukcji przed wykonaniem pełnego systemu na terenie budowy. Intergard 1251 zapewnia dobrą odporność na ścieranie, która minimalizuje uszkodzenia mechaniczne podczas transportu pomiędzy wytwórnią a budową.
  • Może być zastosowany na odpowiednio przygotowane powierzchnie zarówno na konstrukcjach nowych, jak też jako grunt do prac konserwacyjnych w szerokiej gamie systemów antykorozyjnych do stosowania na konstrukcjach przybrzeżnych, chemicznych oraz petrochemicznych, celulozowo-papierniczych oraz mostach. Szybkie schnięcie oraz wydłużony czas przemalowywania czynią ten produkt doskonałym podkładem do aplikacji w wytwórni konstrukcji przed wykonaniem pełnego systemu na terenie budowy. Intergard 251 zapewnia dobrą odporność na ścieranie, która minimalizuje uszkodzenia mechaniczne podczas transportu pomiędzy wytwórnią a budową.
  • Do gruntowania odpowiednio przygotowanych podłoży na nowej budowie i w remoncie, jako podkład dla szerokiej gamy systemów antykorozyjnych. Może być stosowany w przemyśle petrochemicznym, chemicznym, papierniczym, do zabezpieczania mostów i konstrukcji offshore.
  • Do stosowania na obiektach przemysłowych i infrastrukturalnych. Ten grunt w kombinacji z odpowiednią powłoką nawierzchniową zapewnia dobrą ochronę antykorozyjną i długą trwałość w atmosferze od niskiej do umiarkowanej agresywności, tj. do korozyjności C3 zdefiniowanej wg PN-EN ISO 12944-2.
  • Dopuszczalne przemalowanie po 2 godz. w typowych warunkach klimatycznych. Możliwość przyspieszenia operacji malarskich czyni go idealnym gruntem dla przyspieszenia produkcji i zwiększenia przepustowości wytwórni. Do zabezpieczania szerokiej gamy konstrukcji przemysłowych i infrastrukturalnych, gdzie grubość powłoki i szybkość produkcji są priorytetem. W kombinacji z aprobowanymi powłokami nawierzchniowymi oferuje optymalną ochronę antykorozyjną w różnorodnych warunkach atmosferycznych.
  • Dwuskładnikowy epoksydowy podkład antykorozyjny.
  • Farba gruntowa ogólnego zastosowania na rejonach nie będących w stałym zanurzeniu. Do stosowania w nowej budowie.
  • Do skutecznego doszczelniania gruntów krzemianowo-cynkowych w celu zapobiegania kraterowaniu następnych warstw. Może być także stosowany do doszczelniania natryskiwanej na gorąco powłoki cynkowej lub aluminiowej jako samodzielne wymalowanie jednowarstwowe, lub jako podkład pod odpowiednią powłokę nawierzchniową, gdy jest to wymagane. Intergard 405 jest odpowiedni do stosowania jako składnik systemów powłokowych w wielu środowiskach o wysokiej korozyjności, jak konstrukcje przybrzeżne, instalacje petrochemiczne i chemiczne, mosty, rafinerie, zakłady celulozowo-papiernicze i elektrownie.
  • Jako grubopowłokowy epoksyd w celu polepszenia ochrony barierowej szeregu systemów antykorozyjnych i w szerokiej gamie środowisk jak np. na konstrukcjach przybrzeżnych, zakładach petrochemicznych, celulozowopapierniczych i mostach. Odpowiedni do stosowania na konstrukcjach nowych jak też przeznaczonych do konserwacji, jako część systemu antykorozyjnego. Wariant z błyszczem żelazowym (MIO) zapewnia długoterminowy okres przemalowywania, ułatwia aplikację w wytwórni dając możliwość końcowego przemalowywania na terenie budowy.
  • Dwuskładnikowa, epoksydowa farba nawierzchniowa przeznaczona do aplikacji pędzlem, wałkiem i natryskiem.
  • Aby zapewnić tymczasową barierę przed korozją podczas produkcji, transportu i montażu stali konstrukcje, które zostaną poddane działaniu ciepła, takie jak rurociągi, kotły, kanały dymowe, kominy, rurociągi itp. Charakterystyka rozkładu tego produktu pozwala na jego zastosowanie w sekcji mocy palnika.
  • Znajduje zastosowanie w szerokiej gamie środowisk przemysłowych, w tym zakładach petrochemicznych, rafineriach, na konstrukcjach przybrzeżnych, zakładach chemicznych i elektrowniach. Odpowiednia dla obszarów narażonych na średnie temperatury, gdzie wymagana jest kolorowa farba nawierzchniowa. Termoodporna farba nawierzchniowa przeznaczona do aplikacji na odpowiednio zagruntowaną stal. Do stosowania na konstrukcje nowe i przeznaczone do konserwacji. Odpowiednia na konstrukcje stalowe działające w temperaturze do 260°C (500°F). Nie wymaga wygrzewania między warstwami.
  • Do ochrony stali w rejonach, gdzie wymagana jest wysoka odporność na ścieranie i korozję, w tym na strefach bryzgów platform wiertniczych, molach, pokładach, mostach, zakładach chemicznych, celulozowo-papierniczych, i stacjach uzdatniania wody. Doskonała odporność na delaminację katodową zapewnia dobrą kompatybilność z systemami ochrony protektorowej i katodowej z zewnętrznego źródła, czyniąc Interzone 1000 szczególnie odpowiednim dla długoterminowej ochrony konstrukcji podmorskich. Jako część pokładowa systemu antypoślizgowego w połączeniu z odpowiednim kruszywem.